Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 22:52
666
Avatar van 666
666 is offline
ik heb vandaag nog geblowd maar hoe zorg ik ervoor dat het zo snel mogelijk weg gaat uit mn bloed en urine zodat het niet meer aan te tonen is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2005, 23:17
de here Jezus
Avatar van de here Jezus
de here Jezus is offline
heel hard plassen
__________________
Er zijn echter nog vele andere dingen, die Jezus gedaan heeft; indien deze één voor één beschreven werden, dan zou, naar ik meen, de wereld zelf de bo
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 23:20
de here Jezus
Avatar van de here Jezus
de here Jezus is offline
je hebt je bloedspiegel niet echt onder controle ofzo, gewoon wachten je lichaam verwijdert het vanzelf

t is trouwens voorlopig (maanden, jaren) nog wel in je haren aan te tonen dacht ik. daar kan je wel wat aan doen, met een schaar ofzo. maar mischien gaat dat te ver.
__________________
Er zijn echter nog vele andere dingen, die Jezus gedaan heeft; indien deze één voor één beschreven werden, dan zou, naar ik meen, de wereld zelf de bo
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 01:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
In je bloed zit het nog wel een weekje of 4 - 6, wen er maar aan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 02:53
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
In je haren gaat THC niet zitten. (dat is met cocaine en heroine) En in je bloed blijft het een tijdje zitten, 1 maand, maar als je het frequent deed kan het ook wel 3 maanden worden. Wie heeft er een bron?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 07:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik was dus in de veronderstelling dat het een maand in je urine aantoonbaar is (not!).. Bij ons op de afdeling (psychiatrisch ziekenhuis) worden een aantal mensen elke week getest op gebruik. Daarbij komt het geregeld voor dat ze de ene week positief op gebruik van cannabis uit de test komen maar de week erop negatief /positief/ negatief etc.

Je kunt natuurlijk fraude plegen door iemand anders in je potje te laten plassen.. Een druppel chloor wil zover ik weet ook wel uitkomst bieden bij urine-tests.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 08:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Risce schreef op 24-04-2005 @ 03:53 :
In je haren gaat THC niet zitten. (dat is met cocaine en heroine) En in je bloed blijft het een tijdje zitten, 1 maand, maar als je het frequent deed kan het ook wel 3 maanden worden. Wie heeft er een bron?
Bronnen
http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/bekijk.php?id=10281
Antwoord op hoelang volgens drugsinfoteam cannabis aantoonbaar is.

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoo...hp?q=577&id=11
Overzicht hoelang elke druqs variant aantoonbaar is.

http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/bekijk.php?id=12177
Hoe kun je de test eventueel beinvloeden?

Over aantoonbaarheid van drugs in haar kon ik één-twee-drie niet iets vinden.. Hoewel ikzelf dacht dat cannabis met een jaar nog aantoonbaar is in 't haar.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 08:58
de here Jezus
Avatar van de here Jezus
de here Jezus is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2005 @ 08:35 :
Je kunt natuurlijk fraude plegen door iemand anders in je potje te laten plassen.. Een druppel chloor wil zover ik weet ook wel uitkomst bieden bij urine-tests.
Bij mijn controles kwam er altijd iemand kijken of dat niet gedaan werd. Bestwel naar.
__________________
Er zijn echter nog vele andere dingen, die Jezus gedaan heeft; indien deze één voor één beschreven werden, dan zou, naar ik meen, de wereld zelf de bo
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 09:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
de here Jezus schreef op 24-04-2005 @ 09:58 :
Bij mijn controles kwam er altijd iemand kijken of dat niet gedaan werd. Bestwel naar.
Het beleid in de Zwolse poort is idd dat er mee wordt gelopen tot naar het toilet. (Waar je wel alleen je behoefte in het potje mag doen). Vervolgens moet je het inleveren en wordt het naar het lab gebracht.. Ik heb eenmaal meegemaakt dat een mega d00s de jongen zijn eigen urine naar het lab liet brengen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 09:32
de here Jezus
Avatar van de here Jezus
de here Jezus is offline
haha ja die lui die daar werken zijn ook niet altijd even bewust van wat ze doen

ik moest dus pissen voor de 1e keer, staan er 4 mensen, loopt er 1 iemand mee, ik zeg: u moet toch niet mee het hokje in?, ze zegt: weet ik eigenlijk niet, kijkt naar achter, 'nee hoeft niet', komt er iemand aangelopen, 'ja nee dat moet echt hoor, dat is altijd'


of: uw urine is positief voor cocaïne
ow, ja dat klopt, ik ben onder verdoving geweest in het ziekenhuis
oh, oke, loop maar door

__________________
Er zijn echter nog vele andere dingen, die Jezus gedaan heeft; indien deze één voor één beschreven werden, dan zou, naar ik meen, de wereld zelf de bo
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 10:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2005 @ 08:35 :
Daarbij komt het geregeld voor dat ze de ene week positief op gebruik van cannabis uit de test komen maar de week erop negatief /positief/ negatief etc.
Dat maakt niets uit. Het kan best zijn dat diegene al flinke tijd niet geblowd heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 14:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-04-2005 @ 11:18 :
Dat maakt niets uit. Het kan best zijn dat diegene al flinke tijd niet geblowd heeft.
Bij één heeft het chronische blowen als trigger gewerkt voor z'n schizofrenie... Hij was echt chronisch stoned.. Nu rookt hij er 0 tot max 3 per week gok ik.. Niet bijzonder veel dus waardoor het waarschijnlijk met een week alweer uit je urine is. Anders zou je niet de ene week negatief en de volgende week positief etc uit de test kunnen komen.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 14:59
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
de here Jezus schreef op 24-04-2005 @ 10:32 :
haha ja die lui die daar werken zijn ook niet altijd even bewust van wat ze doen

ik moest dus pissen voor de 1e keer, staan er 4 mensen, loopt er 1 iemand mee, ik zeg: u moet toch niet mee het hokje in?, ze zegt: weet ik eigenlijk niet, kijkt naar achter, 'nee hoeft niet', komt er iemand aangelopen, 'ja nee dat moet echt hoor, dat is altijd'


of: uw urine is positief voor cocaïne
ow, ja dat klopt, ik ben onder verdoving geweest in het ziekenhuis
oh, oke, loop maar door

O my god Dat meen je niet! Namen ze daar genoegen mee? Ge-wel-dig!
Indien er cocaïne aangetoond is, is de uitslag toch juist negatief op cocaïne? Ten minste, op de lijsten die wij van 't lab kregen stond 'negatief' voor 'gebruikt hebben'.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:00
de here Jezus
Avatar van de here Jezus
de here Jezus is offline
Kan best idd dat ze dat zo zeiden, ik had ook aardig wat benzo's op dus ik weet het niet meer precies
__________________
Er zijn echter nog vele andere dingen, die Jezus gedaan heeft; indien deze één voor één beschreven werden, dan zou, naar ik meen, de wereld zelf de bo
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:33
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2005 @ 09:02 :
Bronnen
http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/bekijk.php?id=10281
Antwoord op hoelang volgens drugsinfoteam cannabis aantoonbaar is.

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoo...hp?q=577&id=11
Overzicht hoelang elke druqs variant aantoonbaar is.

http://www.drugsinfoteam.nl/vanw/bekijk.php?id=12177
Hoe kun je de test eventueel beinvloeden?

Over aantoonbaarheid van drugs in haar kon ik één-twee-drie niet iets vinden.. Hoewel ikzelf dacht dat cannabis met een jaar nog aantoonbaar is in 't haar.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2005 @ 15:59 :
O my god Dat meen je niet! Namen ze daar genoegen mee? Ge-wel-dig!
Indien er cocaïne aangetoond is, is de uitslag toch juist negatief op cocaïne? Ten minste, op de lijsten die wij van 't lab kregen stond 'negatief' voor 'gebruikt hebben'.
Nee, als je positief reageert op de cocaïnetest, heb je cocaïne gebruikt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:55
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-04-2005 @ 20:23 :
Nee, als je positief reageert op de cocaïnetest, heb je cocaïne gebruikt.
Says who? Of, ben ik nu te gaar?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 08:28
Verwijderd
als je geen shit in je pis wil moet je geen shit gebruiken.. en als je shit wil gebruiken moet je maar accepteren dat die shit dan in je pis gaat zitten..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2005, 09:24
JezusGhristus
JezusGhristus is offline
gewoon niet blowen, simpel toch sukkel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:30
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
JezusGhristus schreef op 26-04-2005 @ 10:24 :
gewoon niet blowen, simpel toch sukkel
Sodeflikker jij'ns een eind op en laat je door de pastoor in je aarsje verkrachten, jah.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:35
JezusGhristus
JezusGhristus is offline
whehehe grappig dat metteen alle blowende paupers zich aangesproken voelen en aangebrand zijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 26-04-2005 @ 09:28 :
als je geen shit in je pis wil moet je geen shit gebruiken.. en als je shit wil gebruiken moet je maar accepteren dat die shit dan in je pis gaat zitten..
juist
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 10:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2005 @ 23:55 :
Says who? Of, ben ik nu te gaar?
Het ligt aan de onderzoeksmethode. Als er iets moet gebeuren bij de aanwezigheid van cocaïne, is het bij aantoning "positief reageren", als het door uitsluiting gebeurt, heet het weer anders, maar niet negatief, volgens mij. Het lijkt mij niet dat dat per organisatie verschilt oid.

Overigens is het gebruik van wiet 7 - 10 dagen aantoonbaar in de urine, maar in het bloed wel wat langer.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 10:20
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
JezusGhristus schreef op 26-04-2005 @ 10:35 :
whehehe grappig dat metteen alle blowende paupers zich aangesproken voelen en aangebrand zijn
Blowende paupers? Wie is hier nou een pauper? Religie is voor schapen zonder eigen mening of wil.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 12:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kreator schreef op 26-04-2005 @ 11:20 :
Blowende paupers? Wie is hier nou een pauper? Religie is voor schapen zonder eigen mening of wil.
Of kamelen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 26-04-2005 @ 11:20 :
Blowende paupers? Wie is hier nou een pauper? Religie is voor schapen zonder eigen mening of wil.
*beledigd voelt*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 26-04-2005 @ 14:56 :
*beledigd voelt*
jij zoekt toch je eigen ding?

anyway ik wil mn boeddhistenboekje
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 15:01
Verwijderd
Niet zo chatten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wie kan me helpen
faith-flamie
1 03-12-2003 09:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen uittreksel van a Midsummer nights death
Lightlady
8 21-10-2002 09:19
Films, TV & Radio Ik zoek een serie, wie kan me helpen?
Desp
4 05-08-2002 06:43
Software & Hardware CD-REWRITER probleempje.. wie kan me helpen??
icegirl.com
11 24-02-2002 21:49
Algemene schoolzaken ben helemaal gestrest voor me schoolonderzoeken moet nog zoveel doen wie kan me helpe
somebody001
3 31-12-2001 17:46
Games Wie kan me helpen aan een half lfie serial?
NoPrO
2 21-10-2001 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.