Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar je heb wel gelijk met de titel, hij verklapt het. Ik zal denken over een andere.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Welkom terug! |
![]() |
|||
Citaat:
XD Citaat:
![]() ![]() @Love & Peace: Het laatste strofe is ook uit een ander half afgemaakt gedicht. Ik heb dat stukje zobeetje 16 keer gebruikt in andere halfe gedichten. Eerst had ik als laatste woord 'strijden' zodat het zou rijmen met 'heiden', maar dat paste hier niet zo, en streven is een mooier woord. Owja, bij mij moet je alle getallen wortelen ![]()
||
Citaat:
![]() Het oude taal gebeuren heb ik expres gedaan, om een paar redenen. Omdat de eerste 2 strofes een droom zijn over hoe goed hij wel niet is vind ik de gewichterige woorden beter staan. Bovendien staat 'doch' gewoon beter als 'maar', en 'tart' vind ik ook helemaal niet gek staan.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dus toch geleid ![]() ![]() @Letter en Blanco: Dank u zeer. (volgens mij heb ik nog iets afgeschreven voor je linn, kweet niet zeker)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Oeh, dat voelde forumbazig ![]() Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ow en voor forumbazigheden moet je op onzin zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Het is een flinke verbetering tov je vroegere dichten. En je hebt het laten nalezen?
Strofe 1 en de laatste vind ik redelijk geniaal, leuk, goed geschreven, interessant, ertussenin weet je me minder te boeien en irriteer ik me teveel aan de rijm. Maar voor de tijd die je eraan hebt gespendeerd mocht dat ook wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |