Advertentie | |
|
![]() |
|
elastiekjes mag je NOOIT gebruiken!!!!! die trekken je haren uit je hoofd, zonder dat je het door hebt... vreselijk gedverdemme, een vriendin van mij is er half kaal door geworden....
bijwerken doe je altijd bij de kapper, of laat je door iemand doen die het echt kan, anders heb je er nog niks aan. elke dread word stuk voor stuk goed losgemaakt van de andere dreads, alle uitstekende haartjes bij de hoofdhuid worden beetgepakt en voor zover mogelijk terug in de dread gemakt. en dan word alles met een touwtje goed strak bij elkaar gebonden... eventuele uitstekende plukjes doe je in een grote kromme naald en steek je weer de dread in... Kost ongeveer 30 euro per uur (meestal twee uur bezig) bij de meeste kappers....
|
!!!!! Als je de dread door de uitgroei van de dread heenhaalt groeit ie verder zonder echt goed te klitten en heb je na verloop van tijd TWEE hele vieze dreads uit een mooie.... niet doen dus....
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
volgens mij als je de dread door de uitgroei haalt en je haalt hem iedere keer door hetzelfde gat krijg je 2 dreads in plaats van 1
het is beter om in de uitgroei iedere keer een nieuw gat te prikken ( met een schaar ofzo ) en daar dan de dread doorheen te halen
|
35.) How do I knot up my roots?
If your dreads are matured, your roots may start dreading all by themselves... TO aid the process, you can place it between your index and middle fingers "chopstick" style, press against the scalp with that dread in your fingers and rub in circular motion for about half a minute. dont over do. feel your roots knotted up!
|
Verwijderd
|
nee iddd niet door zichzelf halen dan krijg je van die kronkels erin en iid dat van acid star klinkt ook waar: je krijgt 2 dreads, maar dat elastiekjes evrhaal klopt neit helemaal, ik denk dat dat wel per persoon verschilt! Vriendin van vroeger die deed het met elastiekjes en ze had zo ongeveer de mooiste dreads die ik heb gezien (alleen ze kreeg luizen...ai..)
|
![]() |
|
hier staat het heel goed beschreven met plaatjes:
|
Tjemig de Pemig, dat deze er nog niet bij staat:
www.dreadheadhq.com Wel in t Engels dus dat wordt vertalen ![]() Mjah, weet iemand missgiejn hoe ik de punten van mijn dreads mooi krijg? Die zijn namelijk niet geklit ![]() DANKUUUU |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is een hele oude topic. Tegenwoordig is er een algemene dreads topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...postid=8457392 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |