Ben er best lang over aan het nadenken, maar vind het ondanks alle test etc. etc. erg moeilijk om een studiekeuze te maken. Ik doe nu nog 4 VWO en heb dus nog even, maar dat neemt niet weg dat ik wel al een beetje wat moet weten..Weet iemand een aantal opleidingen of opleiding die hier mogelijk bij aansluit:
-Een opleiding psychologie lijkt me leuk alleen niet als enige en voor eeuwig, ik wil ook, of misschien moet dat dan alleen maar, iets in een betarichting doen.
Er moet weinig/geen practicum/proefjes in groepsopdrachten worden uitgevoerd, want door omstandigheden kan ik daar niet goed mee overweg.
een beetje creativiteit kan geen kwaad..
Ik ben ook wel bereid een andere richting te nemen als daar veel in voorkomt wat met psychologie of betarichting te maken heeft (???).
Ik hou van reizen
Ben slecht in talen en leer merkbaar veel beter door middel van beelden
en ik heb ook onlangs nog iets gehoord over beta/gamma propedeuse (ofzo).. Weet iemand daar meer van? Kan iemand mij daar wat over vertellen?
Als iemand voorbeelden van opleidingen geeft dier hierbij aansluiten ben ik daar erg blij mee. Het hoeft niet allemaal te kloppen, als het maar een beetje aansluit. Ennuh, ik hou ook wel van muziek en theater (misschien is daar ook een of andere combinatie van met wat van de bovenstaande eisen).