![]() |
|
![]() |
Aan alle goedhartige mensen:
Falun Gong beoefenaars in Nederland en België vragen uw aandacht voor een principiële kwestie van moreel belang. Falun Gong, een Chinese methode voor zelfcultivatie gebaseerd op de leidende principes Waarachtigheid, Mededogen en Verdraagzaamheid, wordt in China al zes jaar lang wreed vervolgd. In al die tijd hebben Falun Gong beoefenaars wereldwijd zich strict gehouden aan deze leidende grondbeginselen en het geweld en onrecht dat hen ongedaan werd nooit met geweld beantwoord. De misdaden tegen de mensheid, zoals het vernietigen van morele waarden en normen, het ontzeggen van basisrechten als vrijheid van geloof en meningsuiting, de martelingen en het moorden kunnen echter niet ongestraft door blijven gaan. Aangezien vreedzame protesten, verzoeken tot dialogen, verzoeken uit de internationale gemeenschap en zelfs resoluties van het Amerikaans Congres en het Europese Parlement, de Chinese Communistische Partij er niet toe aan heeft kunnen zetten de vervolging te stoppen of zelfs maar bespreekbaar te maken, hebben Falun Gong Stichting Nederland, evenals talrijke Falun Gong vertegenwoordigingen wereldwijd, het initiatief genomen om langs juridische wegen tot een stop van de vervolging te komen en de verantwoordelijken direct aan te klagen. Wij vragen u zichzelf te overtuigen van deze misstanden en als u vindt dat dit niet door de beugel kan, vragen wij u dit te bevestigen door onze online petitie te tekenen. Hiermee geeft u aan dat mensenrechten wereldwijd belangrijk zijn en gerespecteerd dienen te worden, dat genocide niet mag plaats vinden en direct moet stoppen, dat ethiek en deugdzaamheid nooit opgegeven mogen worden voor economische belangen, dat onrecht te allen tijde aangevochten moet kunnen worden en dat de vervolging van Falun Gong moet stoppen. De bewijsvoering voor onze rechtszaak is in overvloede te vinden op o.a. het internet. Onze website bevat links naar talrijke onafhankelijke bronnen die de wreedheid en omvang van de vervolging van Falun Gong blootleggen. Kijk op www.faluninfo.nl. Onze petitie kunt u vinden op http://www.faluninfo.nl/petities.php. Om onze aanklacht momentum te geven en kracht bij te zetten, vragen wij u deze e-mail ook door te sturen naar uw kennissenkring, familie en vrienden. Dank u! Deze mailing is oorspronkelijk verstuurd namens Falun Gong Stichting Nederland, www.faluninfo.nl / www.falundafa.org. Indien u deze e-mail ontvangt is uw e-mail adres ofwel verkregen via vrij toegankelijke websites of heeft een bekende u dit bericht doorgestuurd. Uw adres is niet toegevoegd aan mailinglijsten gerelateerd aan Falun Gong en slechts ten behoeve van deze eenmalige mailing gebruikt. Uit respect voor privacy van de ontvangers willen wij mensen die dit bericht door willen sturen naar bekenden verzoeken gebruik te maken van de optie BCC: om het adres verborgen te houden voor andere ontvangers. Mijn excuses als deze tekst niet op de juiste plaats is gezet op dit forum. Maar ik wist zo snel geen betere plek te verzinnen als deze. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1.) In Taiwan zit geen olie 2.) De VS hebben veel te veel belang bij goede handelsbetrekkingen met China |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben idealistisch. Maar ook realistisch ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De mensen die wel hebben getekend wil ik alvast hartelijk bedanken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Misschien begrijpen jullie me verkeerd, ik heb deze petitie niet gemaakt, ik heb deze slechts van www.faluninfo.nl, en ik probeer er gewoon informatie over te verspreiden om zo meer handtekeningen te verzamelen.Op deze site kun je ook lezen dat hoe meer online handtekeningen, hoe groter de kans dat het openbaar ministerie de zaak in behandeling neemt. Dus ik denk dat je er het degelijk wel helpt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke mensenrechtenschendingen? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush dringt bij China aan op meer politieke en religieuze vrijheden Upke | 34 | 11-12-2005 17:47 | |
Flora & Fauna |
Genetische manipulatie? raziel | 78 | 22-11-2005 16:34 |