Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2005, 14:53
grazygirliej
grazygirliej is offline
Zijn er hier mensen die op het triversum (Alkmaar) hebben gezeten?
Op welke afdeling(en) zaten jullie en hoe vonden jullie dit?

Ikzelf heb 2 maanden op opname en observatie gezeten.
En zit nu sinds 1 week op de KP (klinische Psychotherapie).
Op de opname vond ik het echt verschrikkelijk en op de observatie zaten er lieve mensen die ik hartstikke mis..
Ik hoop dat de KP een beetje door te komen is...
Oud 07-05-2005, 15:27
ilse
ilse is offline
ik zou naar een observatie gaan, maar dat hoeft nu niet meer omdat ze genoeg zouden weten. ga nu meteen naar een behandeling. ik ga naar een afdeling voor mensen van 16-21. ook klinische psychotherapie. heb vrijdag een gesprek en ga ongeveer over 4 weken, een half jaar heen. weet nog helemaal niet hoe dat gaat, maar.. misschien is dat wel hetzelfde? zag dat jij ook 17 was. maar voor wat voor dingen ga jij heen?

edit: was dat topic van mij, ook over triversum, beetje uit t oog verloren, zag nu pas dat je ook gereageerd had .

Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 15:33.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 15:34
grazygirliej
grazygirliej is offline
jah das het zelfde,
Weet niet of je alleen dag of dag en nacht gaat?
Vrijdag heb je gesprek met psych en kijkt ie of je geschikt ben voor de KP en of je gemotiveerd ben. (das niezow eng)..
En later heb je nog rondleiding..

Je hebt twee leefgroepen en een dag groep bestaande uit 8 personen.
Je heb eerst 1 -2 weken afstemming dan kijken ze in welke therapiegroep jij geschikt bent.
En dan na de afstemming krijg je verschillende therapieen: groepstherapie, creatieve therapie, PMT en psychodrama. (hoe dat allemaal gaat weet ik nog niet...)
En 's middags heb je school.

Ik zit er o.a. voor depresieve stemmingen en laag zelfbeeld.
Jij??

(ik had je ook toegevoegd op msn)
Oud 07-05-2005, 15:37
ilse
ilse is offline
Citaat:
grazygirliej schreef op 07-05-2005 @ 16:34 :
jah das het zelfde,
Weet niet of je alleen dag of dag en nacht gaat?
Vrijdag heb je gesprek met psych en kijkt ie of je geschikt ben voor de KP en of je gemotiveerd ben. (das niezow eng)..
En later heb je nog rondleiding..

Je hebt twee leefgroepen en een dag groep bestaande uit 8 personen.
Je heb eerst 1 -2 weken afstemming dan kijken ze in welke therapiegroep jij geschikt bent.
En dan na de afstemming krijg je verschillende therapieen: groepstherapie, creatieve therapie, PMT en psychodrama. (hoe dat allemaal gaat weet ik nog niet...)
En 's middags heb je school.

Ik zit er o.a. voor depresieve stemmingen en laag zelfbeeld.
dag en nacht. ja klopt precies wat jeover vrijdag zegt !! dat lijkt me ook niet zo eng, maar wel spannend. oke. spannend, hou totaal niet van groepen. ben er doodsbang voor en hoor er nooit bij dus zie daar zoo erg tegenop. de therapieen lijken me wel wat.. misschien dat dat helpt.

school.. heb me havo gehaald, had gehoord dat je dan vrijwilligerswerk moest doen??

ik ga voor een bedreigde persoonlijkheidsontwikkeling, indentiteitsstoornis en een depressieve stoornis. ofzoiets
Oud 07-05-2005, 15:41
grazygirliej
grazygirliej is offline
Iedereen die daar zit is behoorlijk onzeker en ze zijn harstikke aardig!! dus daar hoef je niet bang voor te zijn

Ik heb zelf ook me havo, en of je kan vrijwilligers werk doen (dat moet je zelf regelen) of je kan een cursus gaan doen van bijv. LOI. (daar helpt school je wel mee..)
Oud 07-05-2005, 15:43
ilse
ilse is offline
Citaat:
grazygirliej schreef op 07-05-2005 @ 16:41 :
Iedereen die daar zit is behoorlijk onzeker en ze zijn harstikke aardig!! dus daar hoef je niet bang voor te zijn

Ik heb zelf ook me havo, en of je kan vrijwilligers werk doen (dat moet je zelf regelen) of je kan een cursus gaan doen van bijv. LOI. (daar helpt school je wel mee..)
t lijkt me alsnog doodeng. maar zit jji dan ook in zo een groep van 16-21? zou t hetzelfde zijn? of zijn er daar 600 afdelingen ?dan denk ik dan ik liever maar vrijwilligerswerk ga doen, zo een studie zit je dan daarna ook nog aan en denk dat je geen pbo kan gaan doen met het loi.
Oud 09-05-2005, 02:54
Verwijderd
ik ga MOET vandaag in VERPLICHTE therapie 4 maand alleen thuis zitten zonder ondersteunig heeft z'n tol geeist
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 09:02
ilse
ilse is offline
Citaat:
STARTOURSG24T schreef op 09-05-2005 @ 03:54 :
ik ga MOET vandaag in VERPLICHTE therapie 4 maand alleen thuis zitten zonder ondersteunig heeft z'n tol geeist
wat houdt dat in? dagbehandeling? of dag en nacht?
Oud 09-05-2005, 22:33
Verwijderd
zeer intensiefe dagbehandeling

ik zou intern gaan maar dat doen ze niet ivm met hospitalisatie gezien ik dit 2 x eerder heb gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten