Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 14:39
wild rose
wild rose is offline
hallo,
tot vervelends toe nog maar eens over die pil. Dit onderwerp is misschien afgezaagd maar toch blijf ik met enkele vraagjes zitten.
Ik ben nu 18 en slik sinds enkele weken de pil. Mijn vraag is nu vanaf welk moment merk je dat je aankomt of verdik je toch niet. Sommigen zeggen dat je van de pil massa's veel aankomt anderen zeggen geen gram. Wie moet je geloven? Men zegt ook dat je er opgeblazen door wordt. Klopt dit echt!!!!!!
Ik neem de pil merculon als er iemand deze pil kent heeft die reeds nevenwerkingen gekent.
Alvast bedankt
xxx
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:46
Verwijderd
Zoals in alle topics over de pil is het antwoord ook hier weer: het verschilt per persoon hoe je je er op reageert. Je komt niet aan van de pil zelf, maar je krijgt meer trek door de hormonen die er in zitten. Je gaat dus meer eten. Wil je dat niet, dan moet je er op letten dat je dat niet doet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 15:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Zoals in alle topics over de pil is het antwoord ook hier weer: het verschilt per persoon hoe je je er op reageert. Je komt niet aan van de pil zelf, maar je krijgt meer trek door de hormonen die er in zitten. Je gaat dus meer eten. Wil je dat niet, dan moet je er op letten dat je dat niet doet.
het verschilt per pil, maar het verschil ook nog 's per persoon... wij kunnen er dus helemaal niets over zeggen, of JIJ er dik van zult worden.

Regels voor berichten