Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 15:43
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:49
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:
salieee schreef op 13-05-2005 @ 16:43 :
Ik slik Roaccutane, dat middel tegen puistjes maar ik heb nu van die velletjes op me vagina. En ik weet niet of dat door de Roa komt, want door de Roa krijg je dus een hele droge huid maar ik weet niet of dat ook bij de vagina zo is, want dat staat niet in de bijsluiter.

In ieder geval gister vingerde mijn vriend me en dat deed echt heel erg pijn. Vooral in de vagina. En ook met beffen. Nu keek ik vandaag, had ik weer allemaal van die velletjes (had ik al een keer eerder gehad en toen weer een hele tijd niet) En nu doet het pijn vooral als ik het aanraak.
Misschien is het een soa? Of komt dit door de Roaccutane? Of is mijn vriendje gewoon te wild geweest? (Dat lijkt me niet want ik heb normaal er ook nooit last van en heb het dus al een keer eerder gehad)
Tijd voor een bezoekje aan de huisarts lijkt mij zo. Dit lijkt mij niet iets waarvoor je zo maar 1-2-3- even kan vertellen (via i-net) wat er aan de hand is lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 18:18
Verwijderd
Even de bijsluiter goed doorlezen!!
Namelijk van roaccutane krijg je ook een droge vagina. Nl al je slijmvliezen worden droog; je ogen, je neus, en je vagina.
En je huid wordt overal droger, en dus zeker op gevoelige plekker waar je huid dun is (bijvoorbeeld je lippen en schaamlippen!).
Waarschijnlijk komt het dus daardoor. Verder weet ik niet hoe groot de kans het is dat het een soa is, maar als die kans erg klein is, zou ik me daar niet teveel zorgen over maken.

Verder je moet toch vaak op controle wanneer je dat spul slikt, dan zou je het wel een keer kunnen vragen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten