![]() |
|
Ik ga niet speciaal opstaan om het licht aan te doen
![]() Maar ik begrijp wel dat sommige mensen het persee in het donker willen doen, mensen die iets erg hebben meegemaakt ofzo, en daarin dus geen zelfvertrouwen (ofzo) hebben.
|
Verwijderd
|
offtopic: love your avatar!!
![]() als je het met licht aan durft te doen betekent dat dat je je niet meer schaamt voor je partner. Mensen met een perfect lichaam zouden dan dus eerder klaar zijn voor sex. Ik heb daar eens overnaged8, maar volgens mij is dat ook zo. Ik ben vaak niet "verdergegaan" uit schaamte voor m'n lichaam. Soms ben ik daar blij mee, want ik had er anders nu spijt van gehad. Het betekent niet dan je dan psychisch eerder klaar bent voor sex, maar je kunt dan wel eerder toegeven aan lustgevoelens zeg maar. Maar in je stelling staat "dat je dan pas klaar bent voor sex-->("het")<--" Ik vind dat je moet spreken van klaar zijn voor de handeling die je doet, dus klaar zijn voor elk stapje dat je verder gaat en niet alleen voor het. Okeej tijdens het tikken van dit heb ik ff naged8 en ik vind dat de stelling klopt. Bij mij althans. Ik zou geen sex met iemand kunnen hebben als ik het niet ook in het licht met hem zou durven doen. Want hij moet zich ook vertrouwd voelen met mijn lichaam en hij moet weten wat hij aan het doen is en wat hij nou eigenlijk aanraakt. Als hij m'n lichaam niet mooi vindt of er zo'n afkeer van heeft dat hij het niet wil zien tijdens de sex, dan vinnik het ook belachelijk om het in het donker te gaan doen, dan blijft ie maar helemaal van me af....snap je.... ik ben wel onzeker over m'n lichaam, maar ik ben pas klaar om sex te hebben wanneer hij m'n lichaam heeft geaccepteerd zoals het is, wanneer hij er blij mee is zoals het is en dat kan niet in het donker vind ik. Ik heb gesproken ![]() Maar volgens mij kan dit ook per persoon verschillen, kweenie Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 14:20. |
![]() |
||
Citaat:
Ook even offtopic: THNX ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Die zullen pas sex hebben als ze iemand 100% vertrouwen. Het heeft dus idd niet met "knappere mensen" te maken, maar met hoe iemand over zijn/haar eigen lichaam denkt. Ik bedoelde gewoon, mensen die een perfect lichaam hebben en dat weten, zullen minder moeilijk doen over sex. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 17:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*leeft met het idee dat je met een goeie relatie ooit op het niveau 'twee delen van één lichaam' komt* |
![]() |
|
![]() |
mee eens (ben voor de info nog maagd). Als jij je de hele tijd schaamt voor je lichaam kan je opzich wel sex hebben maar llijkt me dat geen spontane prettige situatie.
Ik ben blij met mijn lichaam maar als iemand (de jongen) voor het eerst totaal naakt ziet is het de eerste paar minuten toch beetje verlegen. Verder maakt het me niet uit zeker niet als het met stapjes gaat zeg maar. Tot nu toe was het trouwens altijd de jongen die het grote licht uit deed (klein lichtje aan laten natuurlijk) of de gordijnen ff dicht ging doen (puur voor het licht, kamers lagen niet aan straatkant) ![]() Ik denk ook dat de meeste 'angst' niet wordt bepaalt door de onzekerheid over je eigen lichaam maar over 'doe ik het wel goed' Ik vind het zelf overigens wel prettig als we elkaar fatsoenlijk kunnen zien zowel vanuit praktische redenen als dat ik lichtelijk nachtblind ben en het wel fijn vind om zijn gezicht te zien.
|
als je met t licht aan doet schaam je je inderdaad niet (meer) voor je lichaam, maar soms vink t gewoon geil om t zien wat me vriend doet maar soms vind ik in t donker leuker als t maar lekekr is ligt gewoon ook aan de stemming en zo...
soms kan t dus leuk zijn maar ja soms ook weer liever in t duister... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |