Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben er zelf niet overuit wat ik vind van de laatste strofe. Ik vind zelf dat zonder de laatste strofe, de eerste 3 minder worden. Qua techniek is het misschien niet een hele sterke strofe, maar voor mijn gevoel móet hij daar. Het is de hele essentie, de hele gedachte erachter. En nee, het is geen liefde, het is lust, die in dit geval dicht bij liefde zou kunnen liggen. Ik was al op zoek naar een ander woord voor liefde, maar kon nog niet zo snel iets bedenken dus ik dacht, ik plaats het wel gewoon en zie wel wat het commentaar is. Nog maar iets langer doordenken dus over een vervanger. En als ik die niet kan vinden vind ik het zo ook wel best. Want enigszins is het ook wel ironisch aangezien "liefde voor één nacht" zo totaal iets anders is dan liefde. Zo, lekker onsamenhangend verhaal dit. sja, t was laat gister he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dit is één nacht om te vergeten
wie ik ben en wie ik was, één om wezenloos te dansen voor de liefde van één nacht. Dit vind juist het mooiste, al vind ik het wel erg jammer van de laatste regel, die had van mij anders gemogen. Verder is het, mja, toch een soort Ave-gedicht, al zit er wel veel meer emotie in lijkt het inderdaad. Ik vind dat wel mooi ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The ultimate dance battle Verwijderd | 112 | 01-06-2011 15:56 | |
Eten & Drinken |
Hulp gevraagd voor masterproef! Isabelle G | 1 | 31-03-2011 11:58 | |