![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
mensen ik maak me ernstig zorgen, heb vandaag de dokter gebeld, schijnt een of ander virus te zijn en hij geeft er niks voor dus moest ik maar gewoon kamillethee drinken en veel zuigtabletjes nemen, goh waar zijn de dokters nog voor he?
morgen kan ik niet me prik halen voor meningokok (schrijf ik goed?) verder maak ik me zorgen omdat ik nog eens in me keel gekeken heb en het zijn geen witte stippen meer het is gewoon heel witachtig, soort slijm lijkt het. klinkt goor he? maar ja het doet ontzettend pijn. ik kan amper eten, kreeg niet eens een soepie weg vanmiddag. ik heb onwijs honger en dorst maar als ik slik dan doet dat zoooooooo pijn!!!! ook heb ik nog eens 39.4 graden koorts, wat moet ik doen? heeft iemand tips die dit gehad heeft waardoor het verzacht? want de dokter doet niets eraan dus ben ik op mezelf aangwezen, wie heeft er tips? zijn vast wel mensen onder ons die uit ervaring wat weten te vertellen. nou ik hoop het want ik kom helemaal van de bank gestrompeld om dit berichie te typen... ![]() maar ja keep on smiling he ![]() al valt er weinig te lachen..
|
Verwijderd
|
als het een virus is kan de dokter er nix aan doen want dan werken antibiotica niet.
Maar die dokter weet niet of het een virus is dus had hij voor de zekerheid een antibioticum kunnen geven, maargoe. Dat van die koorts en gigantische keelpijn is niet raar want dat had ik ook. (Maar ik maakte me toen ook onwijze zorgen hoor) Je kunt niet veel meer doen dan wat je zelf al zei, behalve tegen de dokter zeggen dat ie toch een antibioticum moet geven omdat je toetsweek hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
geel slijm ofzow ook volgens mij en volgens jou dus veel hoesten dit had ik allemaal niet maar het antibioticum sloeg wel aan ![]() maargoe wat ik wil zegguh is dat het soms niet duidelijk is of het bacterieel of viraal is en als je dan iets belangrijks hebt zoals een toetsweek of examens kun je, als je over het algemeen goed tegen antibiotica kan, die dokter best wat pushen om het toch te geven ![]() (volgens mij zie jij mij nu als iemand die dokters pusht om dingen voor te schrijven....(ook vanwege dat met roacutane) maar ach ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb dit een week geleden ook allemaal gehad, was echt heel vervelend, de hele tijd hoesten, witte vlekken in mn keel, veel keelpijn, opgezette klieren. je moet gewoon veel slapen, veel drinken, heeel veel waterijsjes eten en heel rustig aan doen, het zal heus wel overgaan, maar misschien duurt dat nog even..
beterschap!
||
![]() |
Citaat:
Ben het wel met je eens dat in geval van enige twijfel over de oorzaak je best een kuurtje kan voorschrijven als die persoon in een examenweek zit ofsow. En over dat pushen....ach soms moet je eventjes pushen ![]()
|
|