Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
E 30,- onbekend merk dat wel, maar geen klachten over gevonden op het net. anders ook wel bij Paradigit, maar die zijn wel stukken duurder, want dat zijn bekendere merken zoals Samsung (beste en duurste) en LG (minder duur en minder goed). Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 16:01. |
![]() |
|
Wacom Wacom Wacom Wacom Wacom Wacom Wacom Wacom Wacom Wacom Waaaaaaacooooooooooom.
Alle andere zijn serieus kut, vraag maar rond. dus...www.wacom.nl Ga voor de graphire, deze liggen denk ik wel in je prijsklasse. Zijn ze nog te duur wacht dan ff en spaar door tot je het geld hebt, je haalt het er echt uit. En ik gebruik em bij inkleurwerk, tis ff wennen maar het vertienvoudigt de snelheid waarmee je werkt.
Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik sluit me nu aan bij de Wacom-groepering. ![]() (kga dr zelf ook maar ns eentje halen denk ik) |
![]() |
|
Ik denk dat het overbodig is, maar ik zeg het nog maar een keer: WACOM!
Heb zelf een Graphire 2, en hoewel ik er tegenwoordig niet zo heel veel meer mee doe, is het ding wel heerlijk. De pen is licht (geen batterijen == MUST, want als er een batterij in dat ding moet tekent het NIET fijn meer...) en reageert perfect. ![]()
|
Zoals 100 keer gezegd: Wacom. Is de shit.
Ik heb zelf op 't moment ff geen tablet.. m'n wacom was fucked. Binnenkort ff nieuwe kopen. Doe veel grafische vormgeving en DTP... dan is een tablet echt top. Scheelt in belasting van spieren e.d., minder snel rsi-klachten. ![]()
|
Goed nieuws (voor mezelf) !
Ik krijg nog € 140 terug van mijn verzekering, voor mij lenzen. Dat was ik vergeten. ![]() ![]() Ik denk dat ik voor de eerste uit de Graphire-serie ga, die van € 98,nogwat.
|
w000t wacom for life idd.. mijn graphire 2 begon een paar maanden geleden ook tegen te sputteren en vond em te traag reageren, ik zet nogal snelle strokes bijvoorbeeld, die kwamen dan hoekig in beeld..
Toch 3 jaar ofzo plezier van gehad, flink plezier gebruikte hem toch elke dag een paar uur, en naast de pen gebruikte ik de muis als muisvervanger.. Momenteel ben ik overgestapt naar een Wacom Intuos 3 a4 tablet ![]() Na m'n eerste kennismaking met tablets door m'n graphire 2 had ik niet gedacht dat 't beter kon, maar 't kan dus hehe.. Wacom en niet anders.
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb thuis een Wacom graphire 3 a5. werkte wel fijn. toen ging ik werken en werkte ik met een A3 wacom. zoveel fijner! nu kan ik bijna niet meer thuis werken met mijn tablet. Maar ja ik moet er weer aan wennen denk ik. Toch is zo'n grote tablet wel erg fijn.
maar idd, wacom, ga ervoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|