Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wie offert btw dieren nog op in nederland (op een in humane manier, en zonder consumptie van het gedoodde dier?) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() het is hetr zelfde als vlees eten, de dieren gaan ook dood. Ik vin het gewoon kunnen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hoewel dieren /natuur voor een hindoe wel heilig is |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Overigens vind ik mensen doden om zoiets dus ook onzin, maar ik neem aan dat jij wel snapte dat mijn opmerking niet geheel serieus was. ![]() Citaat:
||
Citaat:
(simpel uitgelegt) een plant ondervind geen schade als je haar vruchten eet in tegendeel da's de bedoeling ![]() wanneer kom je langs ? hand zeemleren zweepje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Wij staan aan de eenzame top van de voedselketen, wij kunnen dat. Er bestaat geen goed of fout het is allemaal een kwestie van hoe de waarnemer in het leven staat.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dieren boven mensen? Even een stom voorbeeldje: Als iemand van het paron valt, op de rails met zijn hond, wie zou jij dan redden? Het betreffende persoon, of zijn hond? ![]() Ontopic: Ja ik vind het kunnen op enkele voorwaarden na: -niet martelen -moet schoon -geen oculte zaken -legaal gekocht (de dieren) Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 09:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan nergens vinden dat God beveelt om dieren te offeren. Maar jij weet vast wel een link daarvoor. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom dan? Offerdieren hebben (bij een stam) vaak wel gewoon een vrij goed leven gehad. En deze dieren wordenin veel minder grote getalen afgeslacht dan bij de bioindustrie. Ze worden niet gefokt voor zoveel mogelijk vlees en met het idee van massa producktie. En bij offering is het vaak ook neit zo dat hier diet op een brute en lijdende manier wordt afgeslacht. (Ik heb het hierbij bijvoorbeeld niet over de hedendaagse turks/nederlandse generatie die 1 keer per jaar bij het slachthuis een schaap uit kiest voor het offer, maar echt over het 'oude'offeren.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
De motivatie om de dieren te offeren komt dus gewoon van de fanclub god's? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 12:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je vergelijking met een nieuwe auto is niet helemaal juist. In die tijd was er nog sprake van ruil-economie. Je krijg een varken voor tien kippen, ect. Je vee was je geld. Dus tegenwoordig kan je beter gewoon geld geven aan de armen of iets in die trend. Collecte in kerk? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() kijk eens naar hoe de natuur als geheel op bepaalde dingen reageert misschien dat je dan een idee hebt van wat ik bedoel |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dan zou ik kunnen voorstellen dat je zegt, dat is een soort instinct, maar meteen een geest?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Levens redden ** | 198 | 19-02-2009 14:16 | |
De Kantine |
[maffiatopic] Waar zou jij welk lichaamsdeel voor opofferen? Verwijderd | 27 | 21-12-2008 18:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Survival Lottery Verwijderd | 30 | 05-11-2005 15:49 | |
zoon van God? lollipop | 185 | 18-02-2004 11:53 |