Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voor een 2000+ xp ? no fackin way.. eerder te weinig.. ik heb een 1333 met 340 watt spirtec voeding.. en das echt geen overbodige luxe.. mjah ik zou ook voor chieftec kast gaan (mjah en die heb ik ook 1 en die mod zooooo verschikkelijk fijn ![]() gewicht.. tjah 24 kilo op het moment excl waterkoeling ![]() verder.. geen draadloze muis.. deze zijn vaak zwaar door batterijen of accu nix te klagen.. maar ff wat merken: voor je brander zoals dobberrman zei.. plextor hdd zou ik maxtor nemen dit zijn prijs / kwaliteit goede schijven.. ibm is duur (wel wa sneller) maar hebben minder lange levensduur
||
![]() |
Citaat:
Plextor zal ik onthouden thnx ![]() [edit] Ohja, harstikke bedankt voor de snelle reacties! ![]() [/edit] |
![]() |
|
![]() |
je kan net zo goed een lite-on brander nemen is goedkoper dan plextor en werkt ook heel goed. Kast: 300 watt is genoeg en zoveel maakt de kast ook weer niet uit toch. Neem een beetje mooie kast zou ik zeggen. Voor de rest is alles goed. Ikzelf zou geen extra geluidskaart nemen want die zit al op het moederbord en bij mij werkt hij prima (heb zelfde moederbord). Maar ik zie dat je ook een dvd drive hebt staan en weet inderdaad niet of dat onboard ding wel goed werkt met dvd afspeelsoftware. Verder zou ik wel degelijk een draadloze muis nemen want heb een vreselijke hekel aan die staart. Als netwerkkaart in ieder geval een 100 mbit nemen en geen 10 mbit want als het goed is maakt het voor de prijs niks uit. Neem gewoon de goedkoopste. Heb in m'n pc eentje hangen die echt geen bal kost maar werkt als de beste. Welk merk hdd heb je? Maxtor 740dx (zoiets was het) is een goede. IBM ook maar gaat vaker stuk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zeggen dat Lite-On net zo goed is als Plextor, sja. Ik blijf het toch de Peugeot 607/Opel Astra-vergelijking vinden (ten gunste van Plextor, of course). Hardwarematig gezien zijn ze absoluut NIET gelijk -no matter hoeveel kansloze mensen je zullen gaan vertellen van wél- en de service van Plextor is domweg uitmuntend. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer (?) Kitten | 5 | 29-07-2011 09:37 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Computer gezocht Kirikoe | 34 | 09-05-2011 13:15 | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer Spoonie | 5 | 30-05-2007 21:00 | |
Software & Hardware |
[alg] Bestanden overzetten naar nieuwe computer brent | 7 | 21-03-2006 16:55 | |
Software & Hardware |
compleet nieuwe computer. count.me.out | 15 | 24-12-2004 10:45 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe computer ] Nieuwe systeemkast MAGIC-MAN | 17 | 27-02-2003 16:01 |