![]() |
|
Ik wil een digi camera kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar de sony t33 . Nu heb ik ook ergens de minolta dimage x60 gezien.
Verder heb je ook een betere versie van de sony t33, de sony t7 . Ik twijfel nu tussen deze 3 dus. Heeft iemand ervaringen met 1 van deze? En welke schatten jullie beter? Of misschien alternatieven voor camera's die klein en plat zijn met een groot LCD scherm?
|
![]() |
|
En de nieuwe casio ex-s500 ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@TS ga anders is naar een winkel toe en vrag of je met verschillende camera's mag testen in de winkel.. Bij de meeste zaken zullen ze daar geen probleem van maken dan kun je zelf beoordelen welke je beter vind.
||
Citaat:
![]() en beoordelen in de winkel is eigenlijk niet echt te doen; je kan beter eerst reviews checken voor je dat doet. iig al een paar camera's uitzoeken waarvan de specs aantrekkelijk zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb zelf de C-310 zoom (of nja, mn paps) en die heeft behoorlijk last van ruis idd..wel jammer. Maar verder is het een heerlijke camera eigenlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
advies gevraagd nieuwe digicam kopen NN | 11 | 29-07-2007 18:20 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Sony P200 of Canon Ixus 50? Verwijderd | 3 | 22-07-2005 14:59 | |
Software & Hardware |
[GSM] Welke nemen? CrazY G | 39 | 30-12-2003 01:06 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Mening over HP 435 camera very drunk driver | 60 | 21-11-2003 15:12 | |
Software & Hardware |
[DIGICAM] Verschillen Kozak | 11 | 04-09-2003 19:09 | |
Software & Hardware |
Digicam specificaties.... M-King | 17 | 15-05-2002 15:53 |