Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 12:30
Shitonya
Shitonya is offline
er problemen waren in bed. Iets kleins wordt met de tijd steeds groter en praten werkt op een of andere manier niet meer. De ander wil er niet over praten, durft er niet over te praten of kan er moeilijk over praten of wat dan ook. Ik heb wel eens gelezen dat relatie's om dit soort redenen ( problemen in bed ) uit gaan.

Nu is mijn vraag: is dit jou wel eens overkomen? En wat ik me ook afvraag: waarom was het niet (meer) mogelijk om deze problemen uit te praten?

Ts: dit is mij ( gelukkig ) nog nooit overkomen, maar als ik dit ooit zie gebeuren zou ik dit meteen proberen uit te praten en er iets aan te doen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:45
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
herr übert schreef op 12-07-2005 @ 13:32 :
Een relatie van mij ging uit omdat we eerst intens veel neukten, alleen daarna werd dat minder en gingen we communiceren.
Viel tegen, toen ging het uit.
ik haat het woord "sexten"
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:49
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
herr übert schreef op 12-07-2005 @ 13:46 :
oke, ik neukte haar scheel
zo mag ik het horen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:53
Verwijderd
Omdat je in een (al lang lopende relatie) seks als uitgangspunt van liefde gebruikt, meestal. Als je net een ruzie achter de rug hebt of moe bent val je sneller terug in gewoon fijn 'even' vrijen om er later eventueel opnieuw op terug te komen.

Als er na een tijdje al minder gepraat wordt én de zin in seks wordt (van een kant/beide kanten) minder zit er wat fout, simpel. Sommige dingen zijn niet meer uit te praten zeker niet als het al duizenden keren besproken is of het gewoon geen zin heeft. Geen fut meer, uitgemolken onderwerp etcetc.

Op dat moment is er geen échte seks meer om het (voorlopig) goed te maken, je wordt het zat en je praat helemaal nergens meer over. Heeft het dan nog zin om ermee door te gaan?

Ik vind van niet, en ik weet het. Kunnen ook factoren van buitenaf zijn zoals bij ons waarbij hij tijdens de relatie gevoelens kreeg voor een ander en het na een aantal maanden (de maanden dat het steeds slechter ging) eindelijk toe gaf. Het is heel vervelend om steeds te moeten vechten voor uberhaupt een beurt binnen een 'liefdes'relatie, zeker als je met de rest ook al spaak loopt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:56
AngelLena
AngelLena is offline
Nee, is me nog nooit overkomen en ik denk ook niet dat seks een reden zou zijn voor mij om ergens een punt achter te zetten, ik kan liefde en seks nog aardig los van elkaar zien. Is me wel een keer overkomen dat het uit ging omdat ik na een behoorlijke tijd er achter kwam dat het hem alleen maar om de seks ging en mij dus slechts gebruikte als neukpopje. Dat was dan natuurlijk wel direct the end.
Oud 12-07-2005, 15:00
Verwijderd
Het is me gelukkig ook nog nooit overkomen. En hoop dat ook zo te houden.
Maar het is wel zo ja, een slecht seksleven kan wel degelijk een erg negatieve invloed op je relatie hebben. Ik denk dat een niet zaligmakend seksleven ook bij mij uiteindelijk wel zal gaan dwarszitten, en tot ruzies of in het ergste geval uitmaken zal leiden.
Maar over het algemeen kan je met praten over wat je dwars zit heel veel bereiken. Als partners hoor je zulke dingen(eigenlijk alles) gewoon met mekaar te kunnen bepraten. En dan zonder een blad voor je mond te hoeven nemen, gewoon te zeggen wat je vindt. Dat leidt dan misschien eventjes tot ruzie, maar daarna is het in ieder geval weer opgehelderd.
Als de andere partij(of geen van twee) echter niet open staat voor opmerkingen van de ander, geen nieuwe dingen wil doen, of er zelfs niet over wil praten, dan is er wel een probleem ja.
Dan blijft er toch iemand gefrustreerd achter, en dat zorgt alleen maar voor minder zin in seks, en dus ook minder 'goedmaakseks' etc, en alleen maar weer meer frustratie.
Toch denk ik dat je gewoond oor goed met mekaar te praten en open staan voor voorstellen/opmerkingen van de ander je hele relatie goed door kan komen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 15:22
Estar
Estar is offline
Mij is dit nooit overkomen, maar ik zie dit niet gebeuren tenzij de ander zwaar sm neigingen heet of seks met dieren of kinderen wil.
Ik zelf kan goed praten als ik ergens mee zit en ben open en en niet bekrompen wat betreft seksuele handelingen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 15:54
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-07-2005 @ 13:30 :
Iets kleins wordt met de tijd steeds groter
dat is juist de bedoeling in bed
Oud 12-07-2005, 16:22
Type
Type is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-07-2005 @ 13:45 :
ik haat het woord "sexten"
ik weet niet waar je die quote vandaan haalt, maar hij is wel lichtelijk geniaal
Oud 12-07-2005, 17:06
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Type schreef op 12-07-2005 @ 17:22 :
ik weet niet waar je die quote vandaan haalt, maar hij is wel lichtelijk geniaal
die quote is door iemand verwijderd kennelijk
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:06
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 12-07-2005 @ 16:54 :
dat is juist de bedoeling in bed
bedoelde een irritatie/probleem
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:24
Optima
Optima is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-07-2005 @ 13:30 :
er problemen waren in bed. Iets kleins wordt met de tijd steeds groter
dat was het probleem: dat iets kleins, iets kleins bleef
Oud 13-07-2005, 01:18
little nemo
little nemo is offline
nee nooit gehad. mijn relaties hebben meestal als kenmerk dat er vanalles fout zit behalve de sex
Oud 13-07-2005, 06:37
poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-07-2005 @ 18:24 :
dat was het probleem: dat iets kleins, iets kleins bleef
Tjah, borsten moeten gewoon minimaal cup C zijn

En als in bed blijkt dat ze kleiner zijn dan je dacht, tjah dan moet je het uitmaken he
Oud 13-07-2005, 09:14
Estar
Estar is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 13-07-2005 @ 07:37 :
Tjah, borsten moeten gewoon minimaal cup C zijn

En als in bed blijkt dat ze kleiner zijn dan je dacht, tjah dan moet je het uitmaken he
Ik denk niet dat ze dat ze bedoelde dat ie een kleintje had, maar dat ie opstijgingsproblemen had.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:39
Optima
Optima is offline
Citaat:
Estar schreef op 13-07-2005 @ 10:14 :
Ik denk niet dat ze dat ze bedoelde dat ie een kleintje had, maar dat ie opstijgingsproblemen had.
nee hij had en heeft een kleintje
Oud 13-07-2005, 11:41
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Optima schreef op 13-07-2005 @ 12:39 :
hoeveel cm schat je?
Oud 13-07-2005, 19:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
Optima schreef op 13-07-2005 @ 12:39 :
Als in kleiner dan 5 cm zo' n lulletje? en totaal geen dikte?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:11
MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmmz, kan me niet voorstellen waar ik in bed nou zo'n probleem mee heb dat ik het uit zou maken.
Kheb meer een "Wat ik krijg is mooi meegenomen. Wat ze niet wil is jammer maar daar hebben we het dan maar niet meer over. Uit het oog, uit het hart"

Zeuren lost niks op. Dingen die iemand niet wil zal ze ook niet op die manier gaan doen. Plus dingen doen "om er maar vanaf te zijn" zorgen alleen maar voor meer irritaties omdat je dan weer het "Maar toen deed je het wel" gebeuren krijgt.
Iets niet willen -> Iets niet doen
En dan consequent. Ik heb mezelf er dan maar bij neer te leggen. Einde verhaal. Volgende onderwerp

Anderom precies hetzelfde. Zij wil dingen die ik niet wil. (of niet fijn vind)
Wil ik nog best wel proberen om een oplossing te vinden om het wel fijn te maken maar als het niet fijn is gebeurd het gewoon niet meer.
Heeft ze zich maar bij neer te leggen. Einde verhaal. Volgende onderwerp.

Als je die basisdingetjes in je seksleven niet van elkaar kunt accepteren dan denk ik dat de relatie iets teveel op de seks leunt en net FF iets te weinig op de liefde.

Overigens wel een nuance hier in aanbrengen.
Iemand die zo ongeveer alles doet en laat wat er maar in bed te doen is (oraal, vaginaal, anaal, of combinaties daarvan) die ineens iemand treft die niks meer wil dan alleen missionaris. Misschien ter afwisseling eens andersom (de ander bovenop) dat zal NOOIT een goed seksleven worden en dan zijn de verschillen ook wel zo enorm groot dat ik zoiets heb van 'dat gaat niet werken'

En een ander nuance wil ik erin leggen dat ik seks gewoon niet zo denderend belangrijk vind in een relatie. Kheb liever een meid waar ik op vrijwel alle andere vlakken mee klik dan een meid die iedere avond keihard genomen wil worden in alle standjes in alle kamers van het huis, liefst 2 keer, maar waar ik verder vrijwel nergens mee eens ben.
(en helaas/gelukkig net hoe je het bekijkt. Ben ik op dit moment gezegend/vervloekt met een vriendin die een "iets" hogere sexdrive heeft dan ik)
Oud 13-07-2005, 22:47
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
nee, nooit overkomen maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
Oud 14-07-2005, 12:27
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-07-2005 @ 23:11 :

(en helaas/gelukkig net hoe je het bekijkt. Ben ik op dit moment gezegend/vervloekt met een vriendin die een "iets" hogere sexdrive heeft dan ik) [/B]
Het gaat erom of jij het een probleem vindt of niet...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 10:28
Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-07-2005 @ 13:27 :
Het gaat erom of jij het een probleem vindt of niet...
Soms wel, soms niet. Hangt meer van mijn eigen bui af
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 10:41
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Equilibrium schreef op 15-07-2005 @ 11:28 :
Soms wel, soms niet. Hangt meer van mijn eigen bui af
Mouse, heb je 2 account of is dit je vriendin die nu antwoord?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 11:03
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-07-2005 @ 11:41 :
Mouse, heb je 2 account of is dit je vriendin die nu antwoord?
Dat is z'n undercover voor op z'n werk
(en ik ben z'n vriendin )
Oud 15-07-2005, 14:19
Verwijderd
Ik zou er wel over proberen te praten, ja.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:16
ilse
ilse is offline
ik zou erover praten, is mij iig nog nooit gebeurd. vind het ook niet een moeilijk iets om over te beginnen meestal.
Oud 16-07-2005, 19:15
filia dei
filia dei is offline
k'heb het nog nooit meegemaakt, en ik verwacht ook niet dat het binnenkort gaat gebeuren.

Maar als... dan denk ik dat door zou blijven medderen met praten en gezeik en ruzie tot het uitgaat.

Regels voor berichten