Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor mij zou er niks veranderen, ik zou haar blijven steunen en ook gewoon van haar blijven houden zoals voorheen.
Het is geen reden om iemand te verlaten die een ongeneselijke ziekte heeft. De enige reden om met een relatie te stoppen is omdat de relatie niet meer werkt, je bent bijvoorbeeld niet meer verliefd. Ik denk dat voor mij persoonlijk de band alleen maar beter zou worden. Ik ben namelijk echt iemand die voor m'n vriendin gaat 'zorgen' en gewoon een gezellige tijd hebben. Ik neem aan dat dit gewaardeerd wordt en daarbij voel ik me onwijs goed, waardoor je alleen maar dichter bij elkaar komt.
|
![]() |
Ik denk dat ik hetzelfde als je vriend zou doen!
Idd, het is toch niet omdat je ongeneeslijk ziek bent, dat je dan helemaal verandert in een ander persoon hé? Ok, er zullen wel extra problemen bijkomen... maar die kun je overwinnen vind ik! Als je er in elk geval beide de moeite voor doet!
|
Verwijderd
|
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij meegemaakt een tijdje terug. Ik had heel vaak last van hoofdpijn, kon niet goed zien en horen af en toe en voelde me erg slecht. Zo kwam er een dag waarop ik keihard fietste en toen half flauw viel. Ik had allemaal bloed in m'n mond zitten en 't was echt zo eng. Naar de dokter, samen met m'n vriend en die dokter vertrouwde het voor geen meter. Dus, hup naar 't ziekenhuis. Ze zeiden dat we rekening moesten houden met een tumor, daar waren alle symptomen naar.. maar er was niets aan de hand. Na een tijdje rust heb ik ook nergens last meer van. Maar voor de scans was ik echt bang dat ik er helemaal alleen voor zou staan. Dat was absoluut niet zo, hij was er altijd voor me. En ik weet zeker dat hij dat altijd zou zijn, zolang het tussen ons goed gaat (en goed is dus dat je op lange termijn (hoe lang dat ook mag zijn) het gevoel hebt bij elkaar te horen en gelukkig te zijn. Een keertje ruzie maakt geen verschil voor dat lange termijn gevoel.).
Voor mij geldt hetzelfde; ik kan hem niet zomaar alleen laten... hij is me te dierbaar. En dat ik nog jong ben, dat maakt het voor mij niet ineens goed hem alleen te laten om zelf blind verder te leven... Ze egoistisch ben ik echt niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn vriendje was er in die tijd ook altijd voor me!! Dat heeft me echt heel erg veel goed gedaan! Natuurlijk, mijn hele omgeving was er voor me, maar toch van mijn vriendje was het op een bepaalde manier specialer ![]() En nee ik zou mijn vriend ook niet zomaar in de steek laten hoor! Daar is hij te lief voor ![]() |
![]() |
|
Ik denk eigenlijk dat ik in zo'n situatie alleen maar dichter naar mijn partner toe zou groeien. Ik zou hem er zeker niet voor in
de steek laten. Er veranderd niks aan de persoon zelf en ik zou zolang nog mogelijk van hem willen genieten en zijn leven zo fijn mogelijk voor m willen maken.
||
Citaat:
![]() Ontopic: ik denk dat ik (maar als je echt in zo'n situatie zit...) mijn 'partner' ( ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou mijn vriend niet eens alleen kunnen laten. En ik zou het ook niet willen. Ik weet zeker dat ik ook dan bij hem blijf. (kee, zover je dat nu kan zeggen dan) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Er is helemaal niks sarcastisch aan.... t gewoon logica.... Alhoewel ongeneselijk ziek natuurlijk niet altijd terminaal hoeft te zijn... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (In het geval van ongeneeslijk ziek zijn zonder dodelijke afloop (wat natuurlijk idd ook kan): mijn vriend is er gelukkig nog steeds. ![]() |
![]() |
|
Het gaat uit omdat het niet meer klikt tussen ons,
omdat we uit elkaar groeien, omdat het gewoon niet meer gaat, maar zeker niet omdat hij ongeneeslijk ziek is. Als de ziekte tussen ons in zou gaan staan, is het wat anders. Zou proberen om hem te steunen, zoveel mogelijk bij hetzelfde houden ed.. Denk dat het wel zwaar zou zijn, maar zolang de ziekte niet tussen ons in gaat staan, zou ik onze relatie zeker niet verbreken.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou de relatie niet beëindigen, omdat mn partner ongeneeslijk ziek blijkt te zijn alhoewel ik er in het begin waarschijnlijk wat lastig mee om zou kunnen gaan.
Maar als m'n partner heel erg zou veranderen, wat een slechte invloed heeft op de relatie, zou het wel 'uit' kunnen gaan.
|
Als je relatie met je vriend/vriendin niet zomaar een vluchtig iets is dus bv geen puppylove, dan zou ik het dom vinden als je partner je zou verlaten als het even iets minder gaat.
Als mijn vriend ongeneeselijk ziek zou zijn dan zou ik tot het einde bij hem blijven. Ik ben niet voor niets een relatie met hem aangegaan en daar hoort ook bij dat je niet zow maar weg moet lopen als het even iets minder gaat vind ik ![]() btw ik ben op het moment vrijgezel maar stel nou dat ik een vriend had ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pil van Drion axephoenix | 49 | 27-04-2004 19:28 | |
Flora & Fauna |
Stelling: Dierenliefde zorgt voor dierenleed. Verwijderd | 47 | 05-07-2003 15:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt. krisiegirl | 39 | 16-06-2003 14:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Euthernasie!? Mond_1 | 35 | 08-03-2002 18:34 | |
ARTistiek |
:) tekeningetje van mij KrizzZzZZzzjE :P | 28 | 21-01-2002 18:55 |