Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog wel een coole screensaver voor je
![]() Geinteresseerd? ![]() Trojans kunnen overal inzitten. 1 punt van kritiek op Chimera: je kunt veel gebruikte poorten van Trojans dicht timmeren door geen verkeer op die poorten toe te laten. Het firewallscript van ADSL4Linux is daar een prima voorbeeld van. Maar goed, je kunt altijd poorten gebruiken die eigenlijk voor standaard services dienen en dan ben je weer de lul ![]() ------------------ Did you ever feel the sunlight on your face? Did you ever taste clouds? Did you ever touch space? ~ Killing myself about the way I don't live now... [Dit bericht is aangepast door Marc S (06-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien beschermt een firewall absoluut niet tegen e-mailvirussen. Ben ook nogal pissig op m'n pa geweest, had dat nieuwe .scr virus (goner). Grrr. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja maar volgens mij begrijp je mij niet ik zeg als je geen trojan in je pc hebt kunnen er geen scriptkiddies in je pc komen ook geen crackers enz. Dus je hebt een virus scanner nodig. En een firewall daar heb je niks aan zeg ik want als hackers in mijn systeem willen komen lukt ze dat 100 % dat bedoelde ik dus een firewall heb je niet nodig.Dat is mijn stelling en ik vraag aan jullie wat jullie daarvan vinden. Ik heb dat jullie mijn vraag nou een beetje hebben begrepen !
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lukt misschien enkele experts om binnen te komen via spoofing en dergelijke. Voor de rest alleen maar via trojans en worms, of beter gezegd: door je eigen domheid ![]() Zonder firewall: Iedereen kan binnen komen met een beetje verstand van netwerken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Andere router dan maar?!? ![]() Ombouwen zeker! Bijv: geef d'r Win2k en jij bent sysadmin en zij user. Kun je vast wat tweaken ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, ik denk dat zijn Apache met PHP module toch als nobody draait. Misschien dat je zijn database verkloten kunt, maar daarna wordt het al moeilijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Windows is lokaal secure? ![]() Bdw dat veranderen zo doen dat ze niks merkt ![]() ![]()
||
Citaat:
En verder heb ik de PHP en MySQL manuals online staan. http://nielsnu.dhs.org/docphp/ ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Na ja, ik zit hier op mijn werk en denk dat ik maar weer eens wat ga doen ![]() Mijn principe ligt ook niet zo ver van het jouwe vandaan. Heb gewoon een Linux firewall draaien met als enigste service Apache open. En PureFTPD (is goed en snel trouwens Dys), maar die accepteert alleen mijn IP van thuis (geregeld via iptables) ![]() ------------------ Did you ever feel the sunlight on your face? Did you ever taste clouds? Did you ever touch space? ~ Killing myself about the way I don't live now... [Dit bericht is aangepast door Marc S (06-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
PureFTPd? Nooooit van gehoord
![]() Code:
[dystopia@hell dystopia]$ ftp 0 Connected to 0. 220-=(<*> )=-.:. (( Welcome to PureFTPd 1.0.1 )) .:.-=(<*> )=- 220-You are user number 1 of 50 allowed 220-Local time is now 14:35 and the load is 0.02. Server port: 21. 220-This is a private system - No anonymous login 220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity. Name (0:dystopia): ![]() qmail is ook secure en snel ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
EChte hackers heel misschien wel, via m'n webserver, maar die hebben op mijn systeem niks te zoeken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[firewall] vreemd probleem? Twanos | 15 | 04-06-2005 15:55 | |
Software & Hardware |
[Alg] Consumentenbond wil standaard firewall dafelix | 47 | 29-03-2005 21:11 | |
Software & Hardware |
[Firewall] Software firewalls draaien? I-brahimovic | 31 | 19-10-2004 16:41 | |
Software & Hardware |
[Software] Firewall en AntiVirus-vraagjes Verwijderd | 11 | 16-07-2004 13:51 | |
Software & Hardware |
Firewall langejongen | 1 | 19-09-2002 21:02 | |
Software & Hardware |
HELLUP: norton personal firewall 2001 samen met multiproxy duracelkonijntje | 1 | 17-03-2001 19:20 |