Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@evanescence: gewoon centjes wisselen ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neem iig kauwgom mee voor tijdens het opstijgen en landen, daar heb je meer aan. ![]() ![]() Ik vlieg deze vakantie naar Zweden en ik zorg er iig voor dat ik zelf wat meeneem, dan kan ik tenminsten drinken wanneer, wat en zoveel ik wil. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
We vlogen rond 6 uur in de ochten. We kregen een ontbijtje ![]() Later kwamen ze ook met frisdrank aan en met kleine zakjes chips. Alles was gratis, vond ik toch wel netjes, want ze hoeven het niet te doen. Op de terug weg precies hetzelfde. en als je moet betalen is het gewoon bij de desbetreffende persoon die met de kar rondloopt voor drank etc. Trouwens als je tv wilt kijken daar, neem dan je oordopjes van een discman mee, als je die hebt. Iemand in het vliegtuig had het bij zich en werkte nog ook ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nja heb denk ik sowieso mn mp3speler wel bij me. Daarbij vlieg ik met mn klas, dus heb ik genoeg afleiding van de rest ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, voor de zekerheid iig meenemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga uberhaupt voor mn gevoel maar weinig tijd op schiphol doorbregen. 11.02 uur uit houten weg, om half 4 landen we al in Sandefjord (100 km van Oslo). Dus hopelijk kunnen we nog taxfreeshoppen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
in mei heb ik met transavia gevlogen was 3 uur vliegen en continu kwamen ze voorbij met hun karretje en dure troep... wij hadden zelf drinken mee en brood... grappig vind ik wel dat ze gewoon boeken en speelgoed en alles lopen aan te bieden eigenlijk loop je gewoon een beetje voor lul met je enorme glimlach... maar dinsdag vlieg ik met martinair en had al gehoord dat je dan gewoon eten en drinken krijgt.. is wel stuk relaxter...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tis bekent dat bepaalde matschapijen dat niet meer doen en die tickets zijn dan ook goedkoper. Slaat beetje nergens op dat ze voor lul lopen. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Lifestyle |