Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 14:46
janwillem1983
janwillem1983 is offline
Ik hoorde onlangs via via dat het sinds kort technisch mogelijk is om jezelf voor een korte periode te laten invriezen, zonder dat dit blijvende schade zou achterlaten. Kan iemand mij hier misschien iets meer over vertellen, of dit bijvoorbeeld in nederland ook al mogelijk is?
Oud 18-07-2005, 15:52
Nolos
Nolos is offline
Ik denk dat je deze vraag zelf kan beantwoorden:
Wat gebeurt er met water als het onder het 0 punt komt?
Wat zit in elke uithoek van ons lichaam?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 16:09
T_ID
T_ID is offline
Lijkt me sterk, hoe hebben ze het probleem van ijskristallen die je celstructuur naar de kloten helpen dan opgelost?
Oud 18-07-2005, 16:42
Verwijderd
Haha

Nee.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 19:50
McCaine
McCaine is offline
Nee, het kan wel na je dood. Je moet wat betrouwbaardere vrienden aanschaffen.
Oud 18-07-2005, 21:00
dragonstorm
dragonstorm is offline
Offtopic:
McCaine, je kunt ook ver gaan. Dit was als jongen/meisje avatar ook niet helemaal in orde geweest

Ja, het kan wel. De truc is je bloed te vervangen door 'n ander middel, en heel snel jezelf te bevriezen. Ze hebben het met honden gedaan
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:37
Xanatos
Xanatos is offline
er zijn ook enkele gevallen bekend van mensen die in een ijsrivier zijn gevallen (-4 C) na enkele uren pas gevonden werken, doodverklaard en in het ziekenhuis weer een pols kregen..

enige reden dat ze die weer kregen was doordat ze zo snel afgekoelt waren in het water oid
-discovery
Oud 19-07-2005, 10:29
JezusIsMijnGod
JezusIsMijnGod is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 18-07-2005 @ 22:00 :
Offtopic:
McCaine, je kunt ook ver gaan. Dit was als jongen/meisje avatar ook niet helemaal in orde geweest
McCaine houd er van om in ze kont te worden geneukt, heeft die zelf toegegeven.

bron
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:53
Verwijderd
Och de zielige kindjes zijn weer eens offended hoor. Zoek toch eens een leven, of koop er ergens één.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 11:06
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 11:53 :
Och de zielige kindjes zijn weer eens offended hoor. Zoek toch eens een leven, of koop er ergens één.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 14:05
Moustache
Moustache is offline
Walt Disney schijnt zichzelf ook te hebben laten invriezen, in de hoop dat hij ooit weer wakker zou kunnen worden. Maar dat is al iets langer geleden dan *onlangs*
Oud 19-07-2005, 15:06
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 18-07-2005 @ 22:00 :
Offtopic:
Bemoei je met je eigen zaken
Oud 19-07-2005, 16:21
dragonstorm
dragonstorm is offline
ach, is meneer op z'n teentjes getrapt?

luister, t kan me echt niets schelen wie of dat je zoent of neukt, maar dat is niets waarmee we lastig gevallen hoeven worden.

En geef toe: ze zoenen ranzig.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 16:40
Verwijderd
Je kunt je laten invriezen, inderdaad. Er zijn dan ook al veel mensen die dit hebben laten doen. Het is echter de vraag of die mensen ooit nog weer zullen leven, want tot nu toe zijn ze nog steeds allemaal dood. Sommigen zijn ook alweer ontdooid omdat de familie na een jaar of dertig de huur van de speciale diepvries en de kosten van het onderhoud niet meer konden betalen. Spijtig.
Citaat:
Xanatos schreef op 18-07-2005 @ 22:37 :
er zijn ook enkele gevallen bekend van mensen die in een ijsrivier zijn gevallen (-4 C) na enkele uren pas gevonden werken, doodverklaard en in het ziekenhuis weer een pols kregen..

enige reden dat ze die weer kregen was doordat ze zo snel afgekoelt waren in het water oid
-discovery
Waarschijnlijk was het tekort aan zuurstof in de hersenen niet te merken door de plotselinge temperatuurdaling en de daarmee gepaard gaande abrupte stop van de enzymacitiviteit.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 16:50
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 19-07-2005 @ 17:21 :
luister, t kan me echt niets schelen wie of dat je zoent of neukt, maar dat is niets waarmee we lastig gevallen hoeven worden.
Ik wil niet lastig gevallen worden door moralistisch gezeik, maar ik ren niet naar M&M of zeik constant in topics zelf.
Oud 20-07-2005, 23:21
Auryn
Auryn is offline
Ik geloof niet dat mensen ooit weer tot leven kunnen worden gewekt na ingevroren te zijn. Ik weet niet of iemand het al heeft gezegt in dit toppic, ik had ergens gelezen (ik geloof de eos) dat mensen zich ook laten invriezen voor ze daadwerkelijk dood zijn, om als de ontwikkeling van de wetenschap gevorderd is ze die mensen dan weer kunnen ontdooien en ervoor kunnen zorgen dat ze dan langer kunnen leven. De meeste mensen die dat laten doen zijn dan ook waar gehandicapt of ernstig ziek. Ze hopen dat ze daar in de toekomst geen last meer van hebben. Maar in mijn ogen is dat gewoon euthanasie met hoop. Ik vind het erg onrealistisch allemaal.

offtoppic: Wat is er in vredesnaam zo schokkend aan de avatar van MvCaine?
Oud 21-07-2005, 01:41
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 19-07-2005 @ 17:21 :
ach, is meneer op z'n teentjes getrapt?

En geef toe: ze zoenen ranzig.
Ehm, was het soms niet helder dat het me echt niet kan schelen wat je er van vindt? Je kunt beter tegen een muur gaan lullen.
Oud 27-07-2005, 10:56
willypirate
willypirate is offline
hmmm een flame topic?

Wat ik zo jammer vind van anaal gefixeerde mensen , is het feit dat ze als volwaardig mens behandelt willen worden , en dit vervolgens opeisen door hun sexualiteit door andermans strot te duwen.
Is het werkelijk noodzakelijk om je identiteit weer te geven door middel van je sexuele voorkeur ( die ik overigens niet afwijs hoor)?
En ik vraag me hierbij dan ook af , als iemand een pedofiel georiënteerde avatar gebruikt , dit dan ook maar "gewoon" gevonden moet worden. (wat ik overigens met ferme afwijs)

ps: Nu je toch zo graag je sexuele voorkeur uit meneer McCaine , ben je TOP of een BOTTOM?

Laatst gewijzigd op 27-07-2005 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 11:38
REIE
REIE is offline
Citaat:
McCaine schreef op 21-07-2005 @ 02:41 :
Ehm, was het soms niet helder dat het me echt niet kan schelen wat je er van vindt? Je kunt beter tegen een muur gaan lullen.
Is nu niet de essentie van het nemen van een gaysexual avater afwijzende reacties uitlokken?

ontopic: dat verhaal van die hond die tot leven was gewekt na enkele minuten van bevriezing is volgens mij het enige succesverhaal.
Oud 27-07-2005, 12:27
Shitonya
Shitonya is offline
lijkt me een broodje aap verhaal
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:56
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-07-2005 @ 13:27 :
lijkt me een broodje aap verhaal
Dat is het zeker niet . Bekijk deze link maar even.
Reageren

Regels voor berichten