Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou op dit moment gebruik ik
www.flapflap.net om alles op te zoeken, maar ik vroeg me af hoe jullie dit doen, en welke programma's jullie hier voor gebruiken? Laatst gewijzigd op 19-07-2005 om 13:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://alt.binaries.nl is wel een goede zoekmachine om een eerste indruk te krijgen. Als grabber trouwens Newsbin Pro. Verder gebruik ik nieuwsgroepen niet zoveel, beetje vervelend om te moeten wachten tot er iets langskomt en je hebt zoveel kans dat er iets misgaat.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
slot pleidooi:-) ik ben er best tevreden over |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo heb je nog van die usenet-zoekmachines waar je alles kunt vinden Tja, meer heb je eigenlijk niet nodig. En dan heb je altijd een goede verbinding. En je upped het 1 keer en iedereen kan het downloaden. Of je download de bestanden alleen maar. Je hebt dus geen upload nodig om iets te kunnen downloaden
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit bij demon en krijg alles compleet binnen, alleen is bij hele groepen de retentie slechts een dag of twee. Bij een kleinere groep is het downloaden van dingen van een maand of twee oud mogelijk. Met usenet kan je tenminste nog dvd's downloaden, dat hoef je bij andere dingen niet te proberen, daar gaat het echt te traag voor.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|