Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe meer ik erover nadenk... de buitenkant is volgens mij niet alleen de carrosserie, maar ook de hele manier waarop iemand zich uit. Volgens mij speelt dat (toch als je het zo ziet) ook wel een rol wanneer je van iemand houd. en ook. Houden van is veel tijdlozer. Dat begint niet zomaar, dat gaat niet zomaar weg. Verliefdheid kan mij altijd heel erg overvallen. Misschien ook wel omdat ik vreselijk naïef ben als het over verliefdheid gaat. Naïef en stekeblind. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, laat ik tegen mijn principes in maar eens heel oppervlakkig zijn. Ja, dan zit er misschien een hele kleine kern van waarheid in de stelling. Maar persoonlijk ben ik iemand die binnenkant en buitenkant niet los kan zien van elkaar en ook niet geloof dat die 2 dingen los van elkaar bestaan. Dus eigenlijk vind ik het gewoon een hele slappe stelling waar geen diepgang achter zit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou t niet beter kunnen denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wens je sterkte op je weg naar een welverdiende scheiding. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Liefde & Relatie |
houden van noewkie | 68 | 22-04-2005 18:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang verliefd? Verwijderd | 12 | 23-03-2003 13:26 | |
Liefde & Relatie |
verschil tussen verliefd en houden van? ~*DeathlyDiva*~ | 1 | 09-04-2002 19:24 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd of houden van... Secreet | 7 | 17-10-2001 20:07 |