Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Leren dichten. Ik wil zeker serieuze kritiek, daar doe ik het om. Het is "Domweg gelukkig in de Dapperstraat", ik heb het anders opgeschreven, met een kleine verandering in de betekenis. Puberaal gewauwel? Hmm, misschien wel. Dat is ook niet altijd slecht, of wel?
||
Citaat:
Zoals je ziet is er al lang serieuze commentaar gegeven, dus waarom zou het niet kunnen? @botervleug: Geweldig gezegd ![]()
||
Citaat:
Heb ik het nou verkeerd of probeer je hiermee James_cm_Bond aka Marek de grond mee in te boren? Dat haal ik er in ieder geval uit en daarom zag ik het meer als een 'soort van' grap dan als een serieus gedicht. Maar als je serieuze kritiek wil, ok. De titel is leuk gevonden en daagt wel uit tot lezen. Helaas heb je de meeste woorden van iemand anders. Strofe 1 vind ik wel aardig, leuk denkbeeld. Strofe 2 spreekt me niet aan, ik vind het te grof, ook al was dat de bedoeling misschien. Ik hou er gewoon niet van, maar dat ligt aan mij. De 3e strofe vind ik slecht. Je refereert aan een grootse zin van een groots dichter en verneukt de hele waarde van die zin. Kortom, een slap aftreksel.
||
Citaat:
![]() Ja, je hebt het verkeerd, ik wil James niet de grond in boren, zeer zeker niet. Eerder het tegenovergestelde, aangezien ik met een aardig aantal van zijn meningen/standpunten (gedeeltelijk) eens ben. Zijn stijl, qua gedichten en alles, bevalt me hier en daar ook wel, al blijft hij natuurlijk een arrogante kloodzak, maar dat is naar mijn mening ook niet altijd negatief. Want als James dit had gepost, zouden de reacties stukken anders zijn (begint DoD ook al te zeuren? Ja, nog steeds). En dan moeten mensen ook niet aankomen met dingen zoals 'Ja dat is logisch, want jij bedoelt het anders' oid, want dat is onzin, ik bedoel hetzelfde. Retorische vraag: ben ik een zwart onderkoffertje? ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik snap je wel hoor ![]() @James: Ik volg je niet helemaal, waarom zou ik "de rest van mijn leven in arren moede tussen de decadente ketels en de zwarte potten zou moeten leven." ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Dicht je niet meer eigenlijk?
||
Citaat:
Hiermee wel ik niet zeggen dat ik het overal met je eens ben, dat zou wel teveel van het goede zijn, maar de meeste gedachten erachter bevallen me wel (gedeeltelijk of helemaal).
|
![]() |
|
|