Advertentie | |
|
![]() |
|
Zegguh, heb jij nooit tekenen op school gehad ofzo?
Daarnaast, iedereen kan toch tekenen, de een beter dan de ander okay. Je krabbelt vast wel wat hier en daar dus dan is het tekenen, als je het nou groter maakt, ik het een tekening. DUH ![]() Sorry als het beledigend overkomt misschien maar ik heb de pest aan school, ben schaggi. Verder wel aardig hoor, groetjes vandaar!!! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
eeeeh de zijn heel veel tekenen stijls!!!!!yep yep ^_^
Ik tekenen zelf manga stijl( japans ,strips stijl) Maar daar naast kan je ook U.S comis stijl tekenen( dunnen dames, en grote borsten enz =P ) En dan kan je gewone protet tekenen^_^ en dan heb je ook cartoon achtig stijl............snappie wat ik bedoel^_^? dus daar was ik benieuwd naar, mischien was je ook wel een manga freak^_^ knuffel luna-p ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euh... tekenen doe je toch al vanzelf als je niks beters te doen hebt... *kijkt vaag* *tekent op elk moment dat ze een pen/potlood in haar hand heeft*
Mjah, dat leer je door te oefenen. Het belangrijkste is kijken, als je ziet hoe iets in elkaar zit, kun je het tekenen. Het is helaas jaren en jaren oefenen voor je dingen doorhebt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is niet eens zo slecht, al zeg ik het zelf. Als ie af is zet ik m el op het forum |
![]() |
||
Citaat:
Kijk goed naar vormen van voorwerpen om je heen. Probeer die dan zo goed mogelijk op papier te zetten. Je kan dit ook doen met mensen en dieren. Eerst leer je vormen en proporties te tekenen, nadien pas details en schaduw- en lichtwerking. Maar het vraagt wel veel oefening eer je dit onder de knie hebt. ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.hwcn.org/~ab323/als/drawing/dlesson1.htm
Kijk dat maar is door, er staat een hele hoop nuttigs ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |