Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zat nog schever te denken: grimmas, het is toch grimmes.
Oké, dat had ik vast geheim moeten houden ![]() ![]() Ik vind het echt een geweldig gedicht, het thema, het ritme, de woorden, alles eigenlijk. Sorry, heb niet zoveel kritiek vandaag ![]()
|
Kaptein, wat heb je weer een verbazingwekkend onderwerp weten te verzinnen!
![]() Tot mijn spijt moet ik helaas melden, dat ik deze wat minder vind dan je anderen. Ik vind het ritme niet zo mooi lopen juist, alle respect voor de inhoud! Ja hoe zeg je dat.. het ritme en de vorm, de woordkeuze soms. Maar de inhoud is echt een sprookje! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Schrijf jij nou nooit eens gewoon iets waarvan ik denk: hè bah dit vind ik niks en dat ik het dan fijn af kan kraken?
![]() Ik vind deze mooimooimooi. Ik kan niet zeggen wat ik niet mooi vind, en wat ik wel mooi vind is alles. Dat maakt deze reactie vrij kort en nutteloos, maar goed. Complimentjes zijn ook nooit weg toch? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooi gedicht, erg leuk geschreven weer.
|
Verwijderd
|
Ik wilde nog even zeggen dat ik het gelezen had en mooi vind en CSN vind (dat is hetzelfde) en het meeste is al gezegd.
Hij zweeg, stond stil, hij huilde, kende wegen als geen ander, rende alsof hij van sprookjes gemaakt was, terwijl hij broodkruimels achterliet. is erg leuk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik moet een boek kiezen, welke? rakker126 | 22 | 22-11-2010 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Het donkere bos Ann | 2 | 03-09-2005 21:01 |