![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vagina is, behalve natuurlijk een slecht milieu van bacterien, ook een milieu waarin zaadcellen zeer slecht kunnen overleven. Het is te zuur en er zit zelfs licht zaad-dodend middel in (enzymen e.d.). Dit milieu zorgt er voor dat ongeveer 95%-99% van de zaadcellen in de vagina al wordt gedood. (niet zo heel erg, je houdt nog genoeg over). Dit is een selectie proces, alleen de sterkste zaadcellen mogen uberhaupt proberen om een eicel te gaan berijken. En zodra de overlevers in de baarmoeder zijn, hebben ze het rustiger en kunnen ze zich richten op het bevruchten van eicellen. Er wordt niets voor niets gezegd dat zwanger worden eigenlijk een van de moeilijkste dingen op aarde is voor een vrouw. Alleen de enorme hoeveelheid zaad zorgt er voor dat er een redelijke kans op bevruchting is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder weet ik eigenlijk niet hoe het zou komen, vind alles wat hier gezegd wordt wel aannemelijk klinken. Overigens heb ik er, in tegenstelling tot jouw vriendin, niet altijd last van. Wel voelt het vaak wat branderig als we na het klaarkomen van in dit geval mijn vriend nog door willen gaan (terwijl ik hier vroeger nooit last van had). Verder heb ik niet echt tips. Is je vriendin wel nat genoeg? Kan het anders daardoor niet gaan irriteren. Anders zou je een keer glijmiddel kunnen gebruiken. Verder ja lijkt het mij wel een lieve oplossing om niet meer in haar te komen, alhoewel dit voor jou ook niet echt op en top zal zijn (maar ja vriendin die pijn heeft natuurlijk ook niet). |
![]() |
|
gezond sperma heeft een ph tussen de 7 en 8 bron: http://www.stilverlangen.com/onderzo...rienterend.php
licht basisch dus en je vagina is zuur en alles wat binenkomt dat hoger is als jouw zuurgraad maakt je vagina minder zuur sperma is zelf een beetje basisch dus sperma is de manier om je zuurgraad te verstoren ![]() (voor de mierenneukers, DE manier die je in het dagelijks leven tegenkomt, en ja ik weet dat bijv soda meer basisch is maar geen gezonde vrouw die dat in haar doos stopt)
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja dat dus want ondanks het feit dat de zuurgraden heel erg schelen is dat schadelijker voor het sperma dan voor de vagina. het komt meestal door het zoutgehalte in je sperma, dat weer verschild per man maar kom dan gewoon over haar buikje veel leuker ook ;-)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, nu heeft iedereen wel mooi een verklaring gegeven, maar is er eigenlijk ook een oplossing voor? Het enige dat ik kan bedenken is condooms te gaan gebruiken of een hoop glijmiddel (misschien dat dat het sperma enigszins 'verdund'?). |
![]() |
|||
Citaat:
een andere samenstelling heeft dan de interne (vagina) wat irritatie opwekt. Citaat:
condooms zijn veruit de meest practische, echter als je al wat langer met een meisje bent (teminste dat heb ik) dan doe je het liever zonder dan met condoom (na wederzijds testen op besmettelijke ziekten uiteraard)
||
Citaat:
||
Citaat:
ja ![]()
||
Citaat:
Wie zegt dat 't niet bedoelt was om sperma te doden en heeft het als handige bijkomstigheid dat het ook bacterien doodt? Ik kan dat zo evolutionair uitleggen.
||
Citaat:
het is wel degelijk bedoeld om sperma te doden, zodat maar een klein deel van de spermazoiden overleefd, en daarmee een natuurlijke selectie van de sterkste te maken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat te doen met sperma? Suga~Suga | 63 | 28-05-2019 10:15 | |
Seksualiteit |
In je vriendin klaarkomen Bl0ndje | 180 | 23-05-2006 20:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Onderzoek] Sperma van man beschermt tegen infecties Snat$bat$ | 20 | 15-10-2003 15:44 | |
Seksualiteit |
Pijn bij het vrijen?:s:( HipHopSter | 12 | 22-03-2003 17:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat gebruiken jullie bij een schimmelinfectie? Deliveran©e | 10 | 06-03-2003 18:12 | |
Seksualiteit |
Wat is witte vloed? Oen | 34 | 31-05-2002 12:19 |