Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
het handige is dan dat je idd precies verder kan gaan waar je was gebleven. je kan ook schermpjes open laten staan enzo.
||
![]() |
Citaat:
Er staat dan zoiets van. "Windows maakt zich klaar voor sleep." en daarna "U kunt nu uw PC uitzetten." En als je je PC dan na die sleep weer aan zet dan gaat dat sneller en alles is nog precies zoals toen je de PC leet sleepen. Maar kun je dit niet beter altijd doen? En 'm nooit uitzetten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit zorgt ervoor dat de inhoud van je geheugen naar de harde schijf wordt weggeschreven, zodat je, als je je pc weer aanzet, verder kan waar je gebleven was. Het is wel verstandig om af en toe wel echt af te sluiten, om te zorgen dat je pc soepel blijft lopen. Bij mij scheelt het hooguit 20 sec. (windows XP vanuit hibernate of helemaal opstarten) dus ik sluit meestal gewoon af. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
Aanschaf nieuwe laptop Verwijderd | 13 | 17-06-2007 18:01 | |
Software & Hardware |
HELP met taakbalk Windows XP $uperGirl | 7 | 27-03-2007 17:45 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/video [2] Manuzhai | 251 | 09-06-2006 15:29 | |
Software & Hardware |
[Win98] Rebooten werkt niet Yhagoro | 6 | 30-04-2003 18:53 | |
Software & Hardware |
overburnen met windows black crow king | 1 | 23-03-2003 11:45 |