Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En het is even niet leuk. Iedereen stelt zich de zelfde vragen. Maar het went. En dan gaat het over. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tssk, lullig doen tegen de nieuwe vriendin van je ex is zo ![]() Ontopic: Ja, is lullig, maar je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij gewoon doorleeft. Aangezien het meisje bij je in de vriendengroep zit, neem ik aan dat het ook een vriendin van jou is? Hou lekker de eer aan jezelf, doe zo aardig als dat je kunt opbrengen, en probeer verder wat minder met hen om te gaan, en wat meer met de anderen in je groep. Veel succes ermee, en wie weet zit jou ex over een tijdje met hetzelfde gevoel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heel lullig, maar zoals ik zei, het went wel ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb maar 1 ex, al anderhalf jaar geleden iets mee gehad. Ik kan er wel tegen als ze iets met iemand anders heeft.
Echter, er is ook een meid waar ik een tijdje gek op ben geweest (en zij ook op mij ![]() ![]() Verschilt dus per persoon en hoe lang het geleden is dat je gek op iemand was lijkt mij.
|
Verwijderd
|
ooit had ik ook een vriendje binnen mijn vriendengroep. Het ging uit, omdat hij nog niet toe was aan een relatie. Een paar maanden later kreeg hij wat met een vriendin, ook uit de vriendengroep. En ook ik heb mezelf die vragen gesteld op dat moment; waarom wel met haar en niet met mij, is zij leuker etc etc. Maar op een bepaald moment kwam ik tot de conclusie dat ieder mens mooi lief leuk en aardig is op zijn of haar eigen manier. En dat relatie's vergelijken totaal geen zin heeft. Want elke relatie is anders. Ze zijn nog steeds samen, en ik gun het ze inmiddels van harte
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dat is ook een feit van algemene bekendheid: als het net uit is doet het pijn als hij/zij een ander heeft, daar kun je ook niets aan veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan dus alleen maar als tip geven dat je het gewoon accepteert, het niemand kwalijk neemt, en dat de tijd de wonden wel heelt. Anders gaat hetten koste van je vriendschappen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Die vragen die jij jezelf stelt, komen me herkenbaar voor.
Ik heb ook al gauw het idee: kijk, hij vond mij dus toch niet zo mooi als hij altijd zei, hij vindt haar toch mooier, leuker, fijner, beter, enzovoorts... Maar je moet dat inderdaad niet denken. Tijden veranderen nu eenmaal. Ooit was jij de mooiste, leukste, fijnste en beste voor hem, maar nu passen jullie blijkbaar om bepaalde redenen niet meer bij elkaar. Wees blij dat hij gelukkig is. Probeer ze anders een beetje te mijden, neem even afstand, zodat je er daarna, als je jezelf wat moed hebt ingepraat, misschien wat beter tegen kunt. |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet hun probleem dat jij er niet mee om kan gaan, maar jouw probleem. Je moet die relatie die je met hem had een plekje geven in je verleden, want toekomst heeft het niet. ( met of zonder die vriendin) Over het vergelijken van je vroegere relatie en die hij nu met haar heeft, is appels met peren vergelijken. ( verschillende persoonlijkheden, ieder heeft andere behoeftes in een relatie, verwachtingen etc. etc.) Die tijd die met jouw heeft gehad, was vast leuk, maar werkte dus blijkbaar niet. Niets afdoende aan die relatie, maar dat heb je nou eenmaal met verschillende persoonlijkheden. Of het klikt 100%, of je kan nog zolang aan een relatie werken, je loopt toch een keer tegen de muur op. In die zin mag je alleen maar hopen dat zij beter bij hem past, anders worden ze allebei ongelukkig, en dat is ook niet wat je wil, als je tenminste met respect uit elkaar bent gegaan. En als je met wederzijds respect uitelkaar bent gegaan, zegt hij echt niets over jouw. ( en ik begrijp dat dat het geval is, want jullie zijn nog steeds vrienden) Verder zou die vriendin van jouw ook HOOGSTWAARSCHIJNLIJK niets (!!) over die relatie willen weten die jij met hem had. Want je bent en blijft zijn ex, en daar heeft zij vast ook wat onzekerheden over. ( of niet, maar wie wil nou wel alles over exen weten ? ![]() Anywho, ga zelf op zoek naar een leuke gozer, dan daar je energie aan verspillen en misschien kunnen jullie wel in de toekomst op double dates gaan! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn een-na-laatste ex gaat samenwonen met een goede vriendin van me. Dat hoorde ik heel terloops, waar zij bijwaren, vond ik wel vreemd. Mijn ex keek ook een beetje moeilijk naar mij, toen ik dat hoorde.
Mijn laatste ex heeft nu 1 of ander dom mokkel dus dat vind ik alleen maar grappig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Of is de relatie-CV die ik van jou heb niet meer up to date? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wow! Dat lijkt me super confronterend.
Ik heb zoiets dergelijks gehad. Alleen zat mijn ex niet bij mij in de klas, maar dat meisje wel. Dus ik zag ze wel vaak op school. Maar ik hield zoveel van die jongen (nog steeds) dat ik wilde dat hij gelukkig was, ook al was dat niet met mij. En ik wist hoeveel hij om dat meisje gaf dus ik was gelukkig voor hem, ook al deed mij dat pijn. Probeer het zo te bekijken. ![]() |
![]() |
|
Ik ken het.
Het is nu al een jaar uit met mijn ex en ik hoorde 2 maanden geleden dat hij een nieuwe vriendin had. Ik vond (en vind het eigenlijk nog steeds) kut. Echt ziekelijk gewoon dat ik het na zo'n lange tijd nog steeds niet echt af kan sluiten voor mezelf. Maarja, er is weinig aan te doen. Het kost tijd zeggen ze. Al vraag ik me soms af hoeveel tijd..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb van alles door het huis gesmeten toen hij met een grote grijns kwam vertellen dat ie een nieuwe vriendin had. Eerst 4 maanden zwijgen en dan op de stoep staan. En nu zwijg ik hem dood en wil ik niets over of van hem horen, en al helemaal niet over zn nieuwe liefje.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hm, als mijn ex-vriend een vriendin zou krijgen dan zou ik daar absoluut geen moeite mee hebben. In het begin zou ik het denk ik wel heel erg hebben gevonden, omdat ik toen nog zat te twijfelen wat ik precies voor hem voelde. Maar het is nu al ruim 2,5 jaar/3 jaar uit en ik ben er nu echt helemaal overheen besef ik. Dus nee, het zou mij niets doen.
|
![]() |
|
Ik zou t erg moeilijk trekken denk ik. Mijn ex woont in Breda, dus ik zie dr zo'n beetje nooit meer maar t idee lijkt me echt zwaar nix. Tis een half jaar terug uit gegaan en pas sinds 1,5 week ben ik er redelijk overheen en hebben we weer een beetje contact. Maar ik weet nu al dat als ik te horen krijg dat ze een ander heeft, dat ik moeilijk trek.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Heel simpel , ik ben nu gelukkiger dan toen , en ik hoop dat zij dat ook is. Waarom zou ik mijn energie gaan verspillen aan haat ed. Ik heb mijn leven en zij het hare |
![]() |
|
Mijn ex (die in mijn vriendengroep zat) kreeg wat met een 'vriendin' van mij die half bij onze vriendengroep hing (maar die niemand echt mocht). Ik had er geen moeite mee, leuk als ze gelukkig zijn samen (ik was trouwens ook degene die het uitgemaakt had). Is nog 2,5 jaar aangebleven en nu ruim een half jaar uit ofzo.
Maar ik zag ze toen ook wel wat minder, doordat mijn vriendengroep haar dus niet zo zag zitten (al zat ik als enige bij hun twee in de klas). Mijn andere ex zie ik nooit meer (al ben ik gaan samenwonen in een dorp verderop) maar die heeft volgens mij nog geen nieuwe vriendin (is nu 9 maanden uit).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Ex gaat vreemd...met mij mimi23 | 60 | 26-01-2007 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat helpt jou de moeilijke dagen door? Verwijderd | 61 | 12-09-2004 12:39 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen als je ex je lastig valt? dolliefijntje | 18 | 29-10-2003 11:54 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Liefde & Relatie |
nieuwe vriend(in) van je ex Blubje | 9 | 13-07-2002 12:48 |