Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2005, 20:35
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Hallo allemaal,

ik wil graag jullie mening weten over het volgende:
mijn (ex)vriend en ik zijn nu 5 maanden bij elkaar en sinds donderdag is het over. Het probleem is dat het juist supergoed ging tussen ons en er nauwelijks problemen waren. we konden lachen, praten, huilen alles leek perfect..Tot donderdag was er nix aan de hand. We werden smorgens wakker en hij vertelde over zijn twijfels. Hij wist niet of hij de klik voelde die hij hoorde te voelen. Zelf moest hij heel ook huilen en zei me dat het de moeilijkste beslissing was die hij ooit gemaakt had..Ik probeer hem nu al dagen met rust te laten en ga morgen met hem praten. Wat mij betreft zit hij niet lekker in zn vel en weet hij niet goed wat ie wil.. Vinde jullie dat ik hem door de stront moet laten zakken of zal ik juist mijn best voor hem moeten doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 20:38
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ga morgen nog met hem praten, en mocht daar niets uitkomen (dus jullie komen niet meer samen) zou ik hem met rust laten.
Als hij de 'klik' niet voelde, vrees ik het ergste...

Sterkte anyway!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 20:42
Verwijderd
Wat erg voor je

Als hij de 'klik' niet voelde, kun je daar weinig aan veranderen. Het ging al hartstikke goed, dus waarschijnlijk vindt-ie je hartstikke leuk en aardig, maar is-ie gewoon niet echt verliefd (of niet meer verliefd). Kan gebeuren, is niets aan te doen. Het heeft dus geen zin om 'je best voor hem te doen'. Je kunt eventueel inderdaad nog wel een keer met hem gaan praten.
Het heeft ook geen zin om hem 'door de stront te laten zakken' overigens . Geen contact hebben tot jouw verliefdheid echt voorbij is, en daarna kun je misschien wel vrienden worden; jullie kunnen immers goed met elkaar opschieten.

En verder voorlopig veel dingen met vriendinnen doen, veel leuke dingen doen, zorgen dat je bezig blijft
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 21:37
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Wat naar voor je!

Dit lijkt me echt moeilijk. Ik zou gewoon heel goed met hem praten en jullie gevoelens goed te uiten. Als hij dan nog niet wil, is het denk ik echt over en kun je hem het beste met rust laten.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 21:53
Verwijderd
Wat een ontzettende bagger-reden om het uit te maken. Tien tegen één dat-ie een ander heeft.

Neem dus de stront-optie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 21:58
Verwijderd
Niet je best voor 'm doen, dat beïnvloedt zijn keuze. Hij moet een keuze maken op basis van zijn gevoelens voor jou, maar hij moet niet "overhaald" worden omdat jij zo je best deed.. hoe moeilijk het ook is, dit moet je echt aan hem overlaten. Want je wil toch niet dat hij bij je blijft terwijl hij eigenlijk niet meer gek op je is..

Heel veel sterkte..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 21:59
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-10-2005 @ 22:53 :
Wat een ontzettende bagger-reden om het uit te maken. Tien tegen één dat-ie een ander heeft.

Neem dus de stront-optie.
Onderschrijf ik 100%
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 22:14
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
ik geef je opzich ook nog wel de kans dattie bij je terugkomt
sterkte
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 00:22
Verwijderd
Laat hem met rust, kijken hoe het morgen gaat, gaathet niet. Move on. Sim-pel. (Al voelt dat natuurlijk niet zo)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 07:07
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-10-2005 @ 22:53 :
Wat een ontzettende bagger-reden om het uit te maken. Tien tegen één dat-ie een ander heeft.

Neem dus de stront-optie.
Wat ben jij toch een vriendelijk figuur... Ze heeft 't al zwaar genoeg en dan ga jij haar nog even verder depri maken!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 07:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 10-10-2005 @ 08:07 :
Wat ben jij toch een vriendelijk figuur... Ze heeft 't al zwaar genoeg en dan ga jij haar nog even verder depri maken!
[offtppic]Elk persoon met een beetje verstand, negeert zijn botte opmerkingen en trekt zich er weinig tot niets van aan[/offtopic]

GA iig met hem praten en laat hem vooral zeggen wat hij wil, zonder hem daarbij te veel te beïnvloeden. Als hij klaar is, dan kan je vertellen hoe jij je voelt daarbij.
Als hij rust wil, moet je die iig geven, want ongevraagde aandacht als je dat even niet wilt, daar zit niemand op te wachten en dat zal alleen maar averechts werken.

Zorg iig dat hij niet bij je terug komt/blijft terwijl hij niet echt meer iets voor je voelt, dan is het gedoemd om mis te gaan lopen vroeg of laat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 07:30
Verwijderd
Wat rot voor je

Ik zou met hem gaan praten, en duidelijk zijn dat je hem gewoon echt niet kwijt wilt. Maar een relatie werkt pas als het gevoel van twee kanten komt, en als van zijn kant de "klik" er niet is, dan is er weinig wat je kunt doen, vrees ik....
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 09:15
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Bedankt voor jullie reacties allemaal! En dat ie n ander heeft is egt niet zo want we hadden een supergoede relatie en vertelde elkaar alles. Dus daar maak ik me ook echt niet druk om.

Ik ben superzenuwachtig voor vanavond en ben bang dat ik niet zeg wat ik wil zeggen. Dat ik dichtklap zeg maar.
Nouja, ik ben benieuwd, laat het jullie zeker horen!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 12:03
Spiteful
Spiteful is offline
Met jullie 'klik' altijd, er zal wel iets meer achter zitten dan dat... Mja zou wel kunnen dat de verliefdheid bij hem gewoon wat over raakt, daar hoeft niet echt een goede reden voor te zijn. In mijn ogen maakt geen van beide opties hem een klootzak die je door de stront moet laten zakken.
Als het niet meer van beide kanten komt, is het (zolang je nog jong bent) zinloos om verder te gaan. Er komen nog wel jongens die minstens even goed voor je zijn.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 10-10-2005 @ 08:07 :
Wat ben jij toch een vriendelijk figuur... Ze heeft 't al zwaar genoeg en dan ga jij haar nog even verder depri maken!
Op de lange termijn heeft ze aan mijn advies het meest.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 19:37
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 10-10-2005 @ 08:07 :
Wat ben jij toch een vriendelijk figuur... Ze heeft 't al zwaar genoeg en dan ga jij haar nog even verder depri maken!
Soms kan je maar beter de waarheid onder ogen zien. Doet pijn, maarja, zo is het leven nou eenmaal, leer er maar mee leven.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 10:23
elledc
elledc is offline
Mijn vriend heeft op een bepaald moment na 2 jaar relatie ook zo gereageerd, dat hij vrienden wilde blijven en het niet verder kon omdat hij twijfelde over zijn gevoelens voor mij.
Weet je het is niet vreemd dat je twijfelt als je jong bent.
Ik heb hem de tijd gegeven, maar ik wist, hij is de ware voor me, en ik heb ervoor gevochten, heb er alles voor gedaan dat hij geen twijfels meer had. En nu 1 jaar later, zijn we nog steeds samen en gelukkig...
Als je echt voelt dat hij de enige voor je is, dan zou ik er wél voor gaan. En hem proberen terug winnen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 13:10
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ik heb gisteren echt een heel fijn gesprek met hem gehad en we hadden allebei zoiets dat het gewoon zo even beter is.. Hij weet niet wat hij wil met zijn leven en daardoor kan hij nu even geen plaats voor mij maken. We weten allebei van elkaar dat we superveel om elkaar geven en dat maakt het ook allemaal zo moeilijk. We kunnen het overal met elkaar over hebben en we kennen elkaar door en door. Hij wil niets liever dan mijn beste maatje blijven want zo voelt hij het ook.. Wat de toekomst brengt weten we allebei niet maar we zullen allebei weer gelukkig worden.. met of zonder elkaar!

Tijdens ons gesprek gisteren is er iets heel vreemds en raars voorgevallen. Omdat hij niet goed kon uitleggen wat er in zijn hoofd omging ben ik door iets/iemand geholpen zijn gedachte te lezen. Jullie zullen denken dat ik gek ben maar als jullie er meer over willen lezen, ik vertel het verhaal bij mystiek..

Dankjewel allemaal voor jullie lieve en positieve reacties
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-10-2005, 17:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 11-10-2005 @ 11:23 :

Weet je het is niet vreemd dat je twijfelt als je jong bent.
Dat ja Soms kan de verliefdheid echt over zijn... Maar soms is het gewoon puur de twijfel die heel ergens anders vandaan komt... Mijn vriend heeft die twijfel gehad en ik ook... Maar we zijn er samen juist sterker uitgekomen! Die twijfel kwam puur voort uit het feit of we niet iets missen in ons leven doordat we elkaar op zo'n jonge leeftijd hebben leren kennen. Ook uit het feit dat ik graag wil samenwonen maar hij daar nog niet aan toe is. Nu ik dat weet, wachten we gewoon totdat hij er wel klaar voor is... Veel praten kan wonderen verrichten...

Maar het kan dus ook zijn dat hij echt geen klik oid meer voor je voelt... Daar moet je dus zien achter komen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 19:54
elledc
elledc is offline
Inderdaad wat Chloe Siere zegt , je wordt er sterker door.
Maar als de klik er werkelijk niet meer is dan kan je dat niet forceren maar je kan toch wel proberen.
Vreemd want je zegt nog steeds zoveel van hem te houden, en hij ook van jou... kunnen jullie elkaar dan zomaar laten gaan?
Een pauze inlassen kan goed zijn maar soms ook niet goed.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
oke, samenvatting:

alles was goed -> hij voelde geen klik -> de relatie werd verbroken?

wil je uberhaupt nog bij een jongen zijn die
a) zijn gevoelens opkropt?
b) zo gemakkelijk iets waardevols aan de kant zet
c) over je twijfelt, als je deze twijfels misshcien nooit zal kunnen wegnemen?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 10:30
Pixxa
Pixxa is offline
't feit dat hij twijfelt zegt toch wel iets dat het niet helemaal goed ging zoals je dacht ... waarschijnlijk is hij niet helemaal eerlijk geweest tegen je.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:16
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Hij hoopte dat hij gelukkig met mij kon worden. Hij is namelijk op het moment helemaal niet gelukkig. Hij weet niet wat hij wil, met zijn werk, thuissituatie, school. Hij heeft het gevoel dat hij op het moment geen plaats voor mij heeft. Maar het is goed zo, heb vandaag gezegd dat hij geen contact meer met me moet zoeken. Want dat deed hij de afgelopen dagen. Kreeg mailtjes, smsjes en hij is nu vaak op msn, wat hij nooit was.
Hij moet nu is gaan nadenken hoe het is zonder mij en ik andersom ook. Ik wil ook geen jongen die aan me twijfelt maar bij hem ligt het heel anders.
Ik ben ook op een verkeerd moment in zijn leven gekomen. Hij had een relatie van 1 jaar achter de rug en toen dit uit was viel hij in een gat. Deze relatie was heel slecht enzo hij mocht niks meer, raakte zn vrienden kwijt, het ging uit, hij was alleen. Net op het moment dat ie weer van het leven begon te genieten (vrienden terug, weer iets opgebouwd etc.) kwam ik. Hij had daar op dat moment in principe geen behoefte aan maar hij vond mij leuk en wilde ervoor gaan. Nu is hij er uiteindelijk toch achter gekomen dat hij er op dit moment niet voor KAN gaan.

Nja ik wil gewoon geen vent die aan mij twijfelt. SIM-PEL
En ik vind hem heel lief en leuk natuurlijk maar hij moet nadenken wat hij wil klaar.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:22
Verwijderd
Altijd wegblijven van mensen die denken dat ze door jou gelukkig kunnen worden. Mensen moeten van zichzelf gelukkig zijn, daar voegt een eventuele relatie nauwelijks iets aan toe. En zou je wel wat met zo iemand krijgen, dan geeft hij niet alleen jou de verantwoordelijkheid over zijn geluk, maar zal het waarschijnlijk ook mislopen als hij erachter komt dat dit niet de oplossing is.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:26
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ja inderdaad, iemand die zelf niet gelukkig kan ook niet een relatie met iemand anders aangaan. Daar ben ik intussen wel achter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie crisis
Bambina
9 23-07-2007 08:28
Liefde & Relatie kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen?
Optima
160 17-07-2005 14:39
Liefde & Relatie Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie?
CoveredEyes
40 07-10-2003 11:33
Liefde & Relatie Relatie verbroken na bijna 2 jaar : kans dat het weer goedkomt?
summer1986
2 13-06-2003 15:51
Liefde & Relatie Een relatie aangaan...
Dark Angel
12 26-05-2003 16:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap `Jim Bakkum en Charlotte verbreken relatie`
Diovai
36 24-03-2003 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.