Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar al dat alles zegt niet dat het geen goed boek is. Het zit echt goed in elkaar en ook niet langdradig. Ondanks de ladingen informatie die je over je heen gestoord krijgt is het een heel fijn boek om te lezen, zonder drempels. |
![]() |
|
Ik heb het boek gelezen (nederlands en engels) en heb daarna in Rome het pad gevolgd.
Grotendeels klopt het wel, maar (om maar iets te noemen) het is geen mooi kruis, de duif wijst je de verkeerde kant op en de engelen staan meestal verkeerd. En bij het Pantheon beschrijven ze iets wat onmogelijk is ivm met sluitingstijden en er loopt maar één klein weggetje. Leuk boek, klopt veel, maar niet alles. Misschien leuk om in je scriptie dan feit en fantasie te vergelijken. |
![]() |
|
Ik vond het een fijn boek. Spannend, niet al te moeilijk, gewoon heerlijk!
Volgens mij hebben de Illuminati wel bestaan, er staat me zoiets bij. Ik heb het wel eens vaker ergens gelezen... Maar zeker weten doe ik het niet. Je kan altijd de bieb in duiken en iets opzoeken erover, of gewoon googlen... Suc6 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heee,
toeval, ik ga volgende week 5 naar Rome en maak ook een werkstuk over bernini mysterie: zin & onzin. Alleen vind ik het nogal vervelend want ik kan bijna niks vinden met n goede bron.. dus als jij iets hebt gevonden wat betrouwbaar is, én als je je ervaringen op papier hebt & je dr geen moeite mee hebt om het te delen.. ik zie het graag! Ik zou je erg dankbaar zijn ![]() Liefs. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel II Verwijderd | 500 | 04-04-2006 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Dan Brown MikezZ | 26 | 15-03-2006 16:10 | |