Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij kan jezelf helpen, als jij namelijk niet om hulp vraagt, weet uberhaupt niemand dat je hulp nodig hebt.. en als jij in die cirkel blijft hangen, en geen actie onderneemt om er uit te komen, zal niemand je idd ook kunnen helpen, omdat je wel hulp moet willen, en hier iets meer moeite voor moet doen dan ernaar te verlangen. Je hebt het hier over pijn en dergelijke. Wat voor pijn dan? Waar is die pijn uit ontstaan? Waarom is jouw leven zo verschrikkelijk? En zoveel verschrikkelijker dan dat van anderen? Waarom ben je je vertrouwen in deze maatschappij kwijtgeraakt? Al die vragen moet je kunnen beantwoorden om een manier te vinden dat vertrouwen terug te winnen, die pijn kwijt te raken etc. Als je de stroom wilt stoppen, zul je eerst de bron moeten vinden |
![]() |
||
Citaat:
En over die eenzaamheid, iik al zijn er nog zo veel mensen om me heen ik blijf me dan nogsteeds eenzaam voellen. mensen vermijden mijstal contct met mij, ik ben nooit echt geaceptererd geweest/gevoelt door deze maarschapij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste mensen mijden idd het contact met punks en dergelijke, heeft allemaal met je presentatie te maken. Je hoeft niet per se een outcast te zijn! |
![]() |
||
Citaat:
http://members.lycos.nl/jbg/Jacob/jacob2.jpg |
![]() |
||
Citaat:
Is het werkelijk zo dat mensen meestal contact met jou vermijden of lijkt dat alleen maar zo omdat je zelf, om wat voor reden dan ook, geen contact met anderen zoekt? Waarom voel je je door deze maatschappij niet geaccepteerd? Heeft dat te maken met de manier waarop anderen naar jou kijken of is er misschien een andere reden? Ik denk dat je er achter moet zien te komen waar jouw wantrouwen voor deze maatschappij vandaan komt. Als je dat weet kun je gaan kijken hoe je er in kunt slagen om het vertrouwen in deze maatschappij weer terug kunt krijgen. Verder is het zo dat je je eenzaamheid alleen maar kunt overwinnen door zelf contact met anderen te zoeken, net zoals je via dit forum contact met ons hebt gezocht. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
Ik voel me vandaag nog k*ter dan gisteren. Ik hoop dat ik morgen weer wat aangesterkt ben.
Mijn gezond hied heeft erg te lijden onder de eenzaamheid en het ontbreken van het nut van het bestaan. Ik wil echt dood vandaag. Velen van jullie zeggen dat ik zelf moed doen om uit deze cirkel te stappen. Maar ik zie geen uitweg, ook al wil ik het wel zo graag. En naar mensen gaan halt niet uit, het gevoel blijft. De enigste manier om me pijnleke hard een beetje te luchten is op dit forum. Ik heb niemand waar ik even naar toe stap om mijn probleemen uittestorten. ![]() |
![]() |
|
![]() |
heey,
kun je niet met iemand gaan praten ofzo over je gevoelens? iemand op school of op je werk? en anders iemand in je omgeving? en als je niemand weet dan kun je altid nog naar een psycholoog gaan, en ik weet wel dat veel mensen denken dat je daar beter niet naartoe kunt gaan omdat het dan 'erg met je gesteld zou zijn' maar het kan toch zeker geen kwaad en als het je helpt waarom dan niet? Ik hoop dat je door deze moeilijke tijd kunt komen! sterkte en succes! a girl like me |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tsjah, op den duur heb je weinig keus, want als je echt zo depressief bent merken je ouders het wel, en dat is nou ook niet helemaal zo goed........
||
Citaat:
Het was opzich best heftig vandaag. Ik voelde me zo nuteloos en doeloos. Ik heb dan ook weer zelfmoord gedachtens gehad ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'ik had last van m'n vinger' 'ik had hoofdpijn' 'ik had dit, dat, zus of zo' Tis wat je d'r zelf van maakt, hè. ![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 20:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In plaats van je dood af te wachten lijkt het me het beste dat je probeert om weer vertrouwen in jezelf en anderen te krijgen. Misschien kan dat niet in één keer, maar als je je doel niet rechtstreeks kunt bereiken, dan moet dat maar stapsgewijs. Ik heb in mijn vorige reply mijn e-mailadres vermeld, dus mocht je er met mij over willen praten of het met mij over psychologische kwesties in algemene zin willen hebben, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookjes vanuit een ander standpunt Dolfke | 5 | 17-05-2012 19:40 | |
Psychologie |
moeite met mezelf C-Cee | 2 | 24-08-2005 20:47 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #23! Verwijderd | 489 | 27-03-2005 19:37 | |
Software & Hardware |
[Systeem] PC gaat niet meer aan Purgatori | 19 | 31-05-2004 03:48 | |
Psychologie |
Eenzaamheid.. onzekerheid.. verdriet [autobiografie] Pinkeltje | 5 | 15-12-2001 13:56 |