Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voordat ik er aan 'gewend' ben. Maar daar heb ik geen zin, ik heb geen zin om er telkens over na te denken.. (maarja daar had jij natuurlijk ook geen zin in he ![]() En iedereen zegt ook wel, ga andere jongens ontmoeten/leren kennen, niet dat ik dat niet wil, of dat ik er geen zin in heb, maar het lijkt op dit moment of alle leuke jongens aan de andere kant van de wereld rond lopen, misschien komt dit ook wel doordat ik nu ook nog niet echt behoefte heb aan een nieuw vriendje ofzo.. Iig allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Opzich ben ik al een beetje gewend geraakt aan het idee dat hij iemand anders leuk vind, vooral al spreek ik hem niet enz, dan valt het allemaal wel mee, maar gisteren had ik er nog even gebeld, lekker gekletst enz, maar dan gaat het onderwerp toch wel weer heel even over zijn gevoelens, en dan doet het me weer pijn... Dus misschien is iets meer afstand nemen ook wel slim ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik verlang nog steeds Rockin19 | 28 | 15-02-2010 17:56 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
Liefde & Relatie |
jaloers...=( flower303 | 9 | 21-03-2005 09:54 | |
Liefde & Relatie |
nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!! **~yvie~** | 4 | 23-02-2003 18:45 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers...? Tsoenami | 7 | 12-02-2002 18:12 |