|
|
|
M@rco schreef op 01-11-2005 @ 22:32 :
Je verwart wat dingen, denk ik ![]() Met 'Playlist Entry' verander je de locatie waarin Winamp naar dat nummer zoekt. Logisch dat het niet meer werkt. Je moet 'View File Info' hebben en ID3-tags aanmaken/aanpassen. Ik heb in 'View file info' al zo vaak proberen de naam te veranderen, maar dan krijg ik dit: 'File info update failed!' Wat is een ID3-tag? (Ik heb hier geen verstand van.) |
|
|
|
Da's het probleem: het gaat hier om .wma bestanden en niet .mp3.
|
|
|
|
Verwijderd
Of je hernoemt de bestanden gewoon.
|
|
|
|
Verwijderd
T_om schreef op 03-11-2005 @ 09:35 :
dan moet je de titels van de wma veranderen nare man schreef op 03-11-2005 @ 10:53 :
Of je hernoemt de bestanden gewoon. |
|
|
|
T_om schreef op 03-11-2005 @ 09:35 :
dan moet je de titels van de wma veranderen, of ze omzetten met een programma naar mp3 En als je de titels van die .wma verandert, dan speelt-ie ze niet meer. Dat zei ik al. (Jullie moeten er niet vanuit gaan dat ik toch wel snap wat jullie als vanzefsprekend uitleggen. )
|
|
|
|
...
|
|
|
|
Rieno schreef op 06-11-2005 @ 03:54 :
je kunt ze in windows gewoon een andere naam geven dat is niet zo moeilijk (rechtermuisknop op het bestandje ---> naam wijzigen)daarna zul je ze even opnieuw in winamp moeten gooien, dan spelen ze ook weer gewoon anders weet einamp niet dat ze nu anders heten en kan ie ze niet vinden |
|
|
|
Mark Almighty schreef op 07-11-2005 @ 01:50 :
Naam wijzigen heb ik al geprobeerd, maar dat werkt niet. Nu wil ik wel weten hoe je ze van .wma naar .mp3 omzet.
|
|
T_om schreef op 07-11-2005 @ 12:47 :
Zoals ik uit je startpost lees heb je alleen de playlist entry veranderd. Weet je zeker dat je echt de bestandsnaam hebt veranderd, dus in de map waar de muziek staat? Het lijkt me sterk dat die wma het dan niet meer doet ...
|
|
|
|
freyk schreef op 07-11-2005 @ 07:02 :
Laatst gewijzigd op 07-11-2005 om 22:09. |