Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2005, 11:34
Blaatkop
Blaatkop is offline
Gister heb ik gekorfbald en toen kreeg ik in de tweede helft heel erg lichtjes last van mijn zeg maar, kniezone. Als ik sta en ik strek mijn knie helemaal , dan doet ie pijn. Gister gewoon nog naar de kroeg geweest en gewoon weinig last van gehad, nog een zalfje tegen spier en gewrichtspijn opgemeerd. Nu word ik vanmorgen wanneer en kan ik echt niet meer normaal lopen en moet ik zorgen dat de knie een beetje gebogen blijft zodat ik de pijn niet voel.

Iemand idee wat dit is en wat ik hier tegen kan doen?

Beter kan ik het op het moment even niet beschrijven, want het zit zowel voor als achter de knie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:46
Cookie
Cookie is offline
Misschien iets overbelast of een verkeerde beweging gemaakt? Ik zou het gewoon ff aanzien, wordt vanzelf wel minder.
Oud 06-11-2005, 15:45
nietzijweer
nietzijweer is offline
Als het goed is heeft je trainer of coach hier een cursus voor gevolgd of niet?
Ik had na het sporten ook last van mijn knie en mijn sportinstructeur heeft er toen naar gekeken en me wat oefeningen aangeraden om het soepel te houden en om de spieren rond mijn knie te trainen zodat ik mijn gewricht ontzie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:38
Blaatkop
Blaatkop is offline
toen had ik er dus nog eigenlijk helemaal geen last van.. gewoon heel lichtjes, echt bijna helemaal niet. ik heb de hele avond ook nog gewoon gelopen etc, maar toen ik vanmorgen opstond kon ik alleen nog maar strompelen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 16:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Overbelasting? Maar dat komt meestal niet zomaar opeens aanzetten, maar het kan wel. Zijn het steken of wat voel je?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 19:16
nietzijweer
nietzijweer is offline
Ja maar dat je je trainer even kan bellen om te vragen wat die vindt/denkt..
Hoef je niet meteen langs de dokter enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:27
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 17:59 :
Overbelasting? Maar dat komt meestal niet zomaar opeens aanzetten, maar het kan wel. Zijn het steken of wat voel je?
bij een gebogen knie nix, als ik um strek (wat je dus doet bij het normale lopen), dan voel je echt gewoon een soort pijnscheut, het lijkt ook meer aan de achterkant te zitten. Waarschijnlijk is het binnen een week weer over, maar mis toch nu weer 2 wedstrijden en ben gewoon benieuwd wat dit nou in een keer is.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 08:04
Verwijderd
Eerst even rust houden en daarna als het aan blijft houden naar de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 08:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Een pijnscheut als in een steek? Of voel je voor je gevoel iets ongelofelijk kraken, alsof je botten verbrijzelen (dat voel ik nml wel eens ). Achterin je knie zeg je he? Dat is wel apart. Jammer dat ik niet bij mn moeder woon, anders had ik t haar kunnen vragen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten