Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 21:05
oesterpoester
oesterpoester is offline
ik heb n vraagje, ik weet niet of hij hier thuis hoort, zo niet, sorry dan daarvoor. ik zeg ook maar alvast dat ik totaal geen verstand heb van computers enzo.

ik heb n aantal .avi bestanden staan op mn pc, en ik zou ze willen branden op dvdtjes, zodat ik ze ook op de dvdspeler op televisie kan spelen. is dit uberhaupt mogelijk?? ik heb nero, kan ik dit hiervoor gebruiken? ik heb echt geen flauw idee..

ik heb al gezocht of er topics hierover waren, maar mijn grootste punt is het afspelen op de tv.. daar was niets over dacht ik, sorry als ik niet goed heb gezocht!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2005, 22:45
ThunderW
ThunderW is offline
je zou een super video cd kunnen maken op een dvd, als je een beetje een nieuwere versie van nero hebt encoded hij de .avi zodat je 'm als super video cd af kunt spelen op je home dvd speler

ik zou vooraf eerst even tests maken op dvd-rw voordat je al je dvd-r's gaat vern**ken
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 23:11
Verwijderd
Er zijn twee manieren om .AVI-bestanden op je DVD-speler te bekijken. De eerste is als jij een DVD-speler in de huiskamer hebt die zelf al AVI-bestanden ondersteunt. In dat geval heb je geluk, want dan kun je ze in principe gewoon zonder meer op een DVD branden. Ondertitels leveren dan nog wel wat gezeur op maar dat verschilt van speler tot speler.

Heb je een ouder type speler, dan zul je eerst die .AVI-bestanden moeten omzetten naar DVD-formaat. Dat is tijdrovend en ingewikkeld. Er zijn echter wel goede en duidelijke handleidingen te vinden via www.extradvd.nl , dan doorklikken naar de gewenste conversie (in jouw geval 'DiVX 2 DVD').
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 08:10
dafelix
dafelix is offline
je kan in 't centrale topic kijken (waar dit topic ook hoort), of bijvoorbeeld op www.dvdhulp.nl www.doom9.net of www.google.com
Oud 10-11-2005, 10:18
Mestkever
Mestkever is offline
Download boilsoft converter. Klik de bestanden aan die je in dvd wilt omzetten en klik dan op convert, makkelijker kan het niet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 16:18
oesterpoester
oesterpoester is offline
danke danke!!

ik zal mn best doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten