Advertentie | |
|
![]() |
|
ALS je win '98 en WIN XP in dezelfde taal hebt kan je hem erover heen gooien. Ik zelf doe dat liever niet. Je documenten en muziek enzo blijven staan.
Ja, een netwerk met andere windows versies lukt, als je klaar bent met het instaleren moet je je eigen netwerk op de server goed zetten. De windows XP cd in de cd-rom doen waar '98 opstaat, zeggen dat je een 'home or office network' wilt instaleren (of iets in die richting) en dan de instructies volgen, heel simpel. Je moet alleen misschien zelf nog een DNS server en Gateway instellen
|
Verwijderd
|
So wie so dien je m.i. een OS ten alle tijden helemaal vers te installeren. Dit kan zonder overbodig dataverlies, wanneer je een beetje uit de voeten kunt in de DOS-prompt. Wil je weten hoe? Ik heb zoeits geprobeerd een beetje duidelijk uit te leggen op www.scholieren.com/~dobermann/4all/formatteren.txt -- Behalve na het verwijderen van Windows (dus *NIET* andere data) zul je óf van je XP-CD moeten booten en het dan installeren, óf de i386-folder naar je HD moeten kopieëren (let dus op dat je CD-ROM support hebt) en vanuit daar \i386\winnt.exe uitvoeren.
Je netwerk blijft volledig functioneel. |
![]() |
||
Citaat:
windows denkt dat dat er geen windows is geinstalleerd en installeert zonder problemen over de oude heen waarbij de meeste instellingen wel bewaart blijven en je toch een schone installatie hebt (beetje omslachtig vind ik jouw manier van prog's installeren)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom juist \WINDOWS\ en \PROGRA~1\ erafkieperen? Daar staat juist alle ellende in die je *niet* mee wilt nemen! Mijn manier omslachtig? Het lijkt je veel werk misschien, maar stelt geen kont voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thnx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vraag over Gmail, Word 2003 en knipprogramma Caviamax | 6 | 25-02-2012 20:03 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Directe kabelverbinding XP - ME Verwijderd | 12 | 04-05-2004 11:43 | |
Software & Hardware |
Moeilijke vragen over windows XP wabbit | 8 | 15-12-2003 20:45 | |
Software & Hardware |
vraagje over xp en tetrinet Souris | 2 | 28-03-2003 19:52 | |
Software & Hardware |
netwerk aan leggen in xp en 98 tappy | 7 | 16-09-2002 13:18 | |
Software & Hardware |
XP en registreren? Moonspell | 7 | 05-06-2002 13:20 |