Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn zus is trouwens ook met EF naar het buitenland geweest, maar dus ook voor een highschoolyear. Zij had er toen iets minder goede ervaringen mee, maar het is ook al vijf jaar geleden.
Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 10:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig ben ik geslaagd met een 8 voor mn nederlands examen op het vwo, anders zou ik nu echt heel erg ongerust worden omdat een of ander jongetje speciaal naar dit topic komt om mij af te zeiken ![]() get a life
||
Citaat:
Dan gebruikt heel België het verkeerd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je meer wil weten of een vraag hebt kan je me een pm sturen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ subject: ik heb nog niks erover gehoord.. maar als je er meer over wil weten moet je even een organisaitie opbellen die zulke reizen organiseerd, die weten vast meer. ik ben zelf met EF op reis, en zij bevallen mij echt heel goed, telefoontjes worden altijd heel enthoudiast ontvangen enzo, dus die kan je gerust even bellen. kan je ook gelijk de folder aanvragen enzo, en informatie als je wil oh en doe ze de groeten van jet uit new jersey ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
college year marjolein243 | 2 | 11-04-2011 15:54 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #69 TopDrop | 500 | 18-11-2007 22:16 | |
Algemene schoolzaken |
Amerikaanse schoolsysteem Canine 13 | 29 | 22-01-2007 20:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[engels] schoolsysteem femkeb | 9 | 30-05-2004 21:12 | |