Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tien punten voor Halogeen ![]() Wacht, ik ga het nog verder uitleggen. Mijn idee voor dit gedicht kwam doordat ik ergens het woord veerkracht zag staan en ik daar verkracht van maakte (mijn gare hersens ook ![]() ![]() De ik-persoon vraagt misschien eigenlijk wel: `Ben je verkracht?´ Of eigenlijk: `Ben je over je verkrachting heen?´ De ik-persoon gelooft niet dat de jij-persoon er zo luchtig over kan doen, dat die zo veerkrachtig zou zijn. De ik-persoon gelooft niet in iemand vergeven, de jij-persoon wel. Of zoiets. Eigenlijk haat ik het om een gedicht uit te leggen, dat maakt het altijd zo waardeloos ![]()
Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 14:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar het is nu wel duidelijker, ja.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
afvallen combineren met fitness crazycat | 18 | 24-03-2010 06:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 21:28 | |
Drugs & Alcohol |
spacecake Haro | 25 | 17-10-2004 12:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Homeopathie/Alternatieve geneeswijzen vs Geneeskunde. rodina | 16 | 12-03-2003 18:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
POLL: vragen over Pim Fortuyn en de politiek!!! Nieuwe Nationale Partij | 42 | 19-02-2002 18:24 |