Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2005, 19:48
guidson
guidson is offline
oi allemaal (1e post)

ik ga regelmatig naar de sportschool en loop soms ook wel eens 5km hard 1x in de week.

alleen mijn probleem is; ik vind van mezelf dat ik een te "dikke" kont heb voor een jongen, me buik daarintegen ben totaal niet dik maar heb gewoon een soort van 'zitkont'. Ik heb een beetje een bolle kont en ik zoek oefeningen of dingen waardoor ik mij billen een beetje kan trainen

Ik wil gewoon een mannenkont dus gewoon een beetje strak.
En geen uitpuilende bil.

Dus strooi hier je tips en ideeen a.u.b. misschien hebben anderen er ook wat aan. Of vertel je ervaring of wat jij er tegen hebt gedaan of er op dit moment tegen doet.

alvast bedankt!
Oud 08-12-2005, 19:49
Mara
Mara is offline
Je kan niet plaatselijk afvallen.

Daar komt bij, kijk eens of 't vet is of spier. En een vent met een beetje kont is niet erg, dat liever dan een onopgevulde broek.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 19:56
guidson
guidson is offline
Nee het is niet zomaar wat bil, het past totaal niet bij mezelf het is echt een meidenbil om zomaar ff te zeggen me vriendin zegt dat ik bijna een negerinnen kont heb (wel beetje sterk uitgedrukt en niet racistisch opvatten) het is meerendeel vet ja er zit wel wat spier maar het is wel vet. En ja ik fiets elke dag 12km maar niet dat het echt zin heeft want zit verder hele dag op school en thuis studeren of achter pc en dan 2x per week fitness (2 x 2 uur).
Het lijkt alsof ik met mn kont naar achteren loop als een gans ;p en wil niet aangetrokken worden door enige homoseksuelen.

Dus heb echt speciale tips of oefeningen nodig om me billen gewoon slanker te maken. Ik dacht dat dit een vrouwen probleem was maar dus ook duidelijk een mannenprobleem. Op internet kwam ik dit probleem ergens tegen het word ook echt wel de 'seatass' genoemd alleen kon geen enkele tips vinden of oplossingen..
Oud 08-12-2005, 20:23
Verwijderd
Als het vet is heb je pech. Want zoals MeelFriek al zei, je kunt niet plaatselijk afvallen. Als je je bilspieren gaat trainen zal je kont alleen maar dikker worden. Wel strakker, maar ook dikker.

Je zou wel nog liposuctie kunnen overwegen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:29
guidson
guidson is offline
Hmm word wanhopig

Dan maar gewoon veel blijven bewegen?

Ik hoop dat er nog mensen zijn met tips want die zijn er zeker dat weet ik gewoon.
Oud 08-12-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
guidson schreef op 08-12-2005 @ 21:29 :
Hmm word wanhopig

Dan maar gewoon veel blijven bewegen?

Ik hoop dat er nog mensen zijn met tips want die zijn er zeker dat weet ik gewoon.
Hoezo tips? Wat ik zeg klopt hoor.

Plaatselijk vet verbranden gaat helaas niet. Als jij een hardnekkige vetophoping op je kont hebt terwijl je voor de rest slank bent is dat genetisch bepaald. Het enige wat je kunt doen is je bilspieren trainen waardoor je een strakkere kont krijgt. Let alleen op, want je bilspier wordt dan niet alleen steviger maar ook dikker. Dus je kont wordt er niet dunner van maar hij krijgt waarschijnlijk wel een mooiere vorm.

Voor een goede bilspier oefening verwijs ik je door naar dit topic. Even naar benden scrollen, kijk maar bij mijn en MegaMan's uitleg over lunges.

Er is trouwens niks mis met een vent met een beetje kont. Dat is juist lekker.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:42
Verwijderd
Als je bilspieren groter worden krijgen je billen wel een mannelijker vorm, geloof ik

En ik weet niet hoe oud je bent, maar veel mensen krijgen een soort vet-herverdeling zo tussen hun 10e en 18e waarbij meisjes een vrouwelijker figuur krijgen en jongens een mannelijker figuur.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:45
guidson
guidson is offline
16 jaar en bedankt voor de reacties!

komt goed ik ga even die oefeningen bekijken
Oud 09-12-2005, 16:59
Joey22
Joey22 is offline
2 x 2 uur fitnessen??? Wat doe jij daar allemaal dan??
Oud 10-12-2005, 15:51
MB
MB is offline
Citaat:
guidson schreef op 08-12-2005 @ 20:56 :

Het lijkt alsof ik met mn kont naar achteren loop als een gans ;p en wil niet aangetrokken worden door enige homoseksuelen.

Wat een domme en dieptrieste opmerking die getuigt van een uitermate lage ontwikkeling.
Oud 10-12-2005, 16:14
guidson
guidson is offline
Citaat:
MB schreef op 10-12-2005 @ 16:51 :
Wat een domme en dieptrieste opmerking die getuigt van een uitermate lage ontwikkeling.
Jij weet niet hoe dat hier werkt misschien is het in jouw leef omgeving wat anders.

hoi
Oud 10-12-2005, 16:19
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
guidson schreef op 10-12-2005 @ 17:14 :
Jij weet niet hoe dat hier werkt misschien is het in jouw leef omgeving wat anders.

hoi
Oud 10-12-2005, 16:38
Iveauh
Iveauh is offline
meiden vinden dikke billen geil
be happy with it ;P
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:49
perfectme
perfectme is offline
Verander je fitness-patroon.

Doe eerst spieropbouwende oefeningen en ga vervolgens lopen.
Ik weet niet of je dit al doet, maar zo kom je gemakkelijker aan de vetverbrandingszone.
Vetverbranding komt pas op gang na ongeveer een half uur.
Dus als je eerst je energiereserves aanspreekt bij het trainen, zal je (normaal gezien) je vet aanspreken tijdens het lopen. Let wel, eet of drink geen suikerhoudende dranken terwijl je traint.
En nog iets, nadat je gedaan hebt met lopen, blijf je nog zo'n 30 minuten vet verbranden, dat wil je niet verpesten door iets iets te eten. Water drinken mag.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 09:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-12-2005 @ 20:49 :
Je kan niet plaatselijk afvallen.

Daar komt bij, kijk eens of 't vet is of spier. En een vent met een beetje kont is niet erg, dat liever dan een onopgevulde broek.

Regels voor berichten