Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dankje, maar ik twijfel wel aan het ritme. Die laatste zinnen, het breekt het ritme op naar mijn gevoel. Storend? Oja en stoort het taalgebruik?, want volgens mij herkauw ik te veel.
Laatst gewijzigd op 18-12-2005 om 22:57. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
als er iets je ritme stoort, is het wel dat je jezelf te veel in een keurslijf probeert te duwen. laat jezelf vrij, je hebt het in je, er zitten enkele goeie vondsten in het gedicht.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Bij de eerste zin die je noemt deel ik dat idee niet. Daarna wordt het idd wat krampachtig. Overigens geldt dat niet voor alle strofes, sommige kwamen ook als vanzelfsprekend. Ik zal het meenemen naar een volgende gedicht.
||
Citaat:
"Kan jij er eigenlijk nog aan uit?", je bedoelt of ik het nog snap? Want dat doe ik zeker, er zit voor mij een duidelijk verhaal achter. Ik wil ook iets nieuws, we zullen zien... ![]()
||
Citaat:
Maar om het expliciet voor je uit te leggen: de wind die het haar van de mens omhoog blaast. Tweede zin: de wind(dasend duwend handen) die de "vastigheid" van de mens doorbreekt. Hoop dat dit wat duidelijkheid schept.
||
Citaat:
Hoe komt het dat je er niet in kan kijken? Er zit voor mij een duidelijke "boodschap" achter, eentje die veel in mijn hoofd speelt. Toch jammer dat het niet over komt, want dat is wel de bedoeling.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 |