Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 16:27
MrNobody
MrNobody is offline
Ik ben van plan een computer te gaan formatten.

Nu is het de bedoeling dat alle mailtjes die daarop staan bewaard blijven. (Ze zijn allemaal van mijn mutti en die hecht er veel waarde aan).

Ik heb gezocht een heb al die bestandjes gevonden onder c:\windows\application data\identities\{blablabla-userinfo enzo}\Microsoft\Outlook Express\ --> en daar staan dan al die *.dbx files.

Nu is mijn vraag: hoe integreer ik die weer in een andere Outlook zonder dat ik al dat gedoe van mapje maken, renamen enz. hoef te doen?
Oud 07-02-2002, 18:22
Verwijderd
Kopieer al die bestanden die daar in staan, en zet ze ff op een veilige partitie/cd/whatever/...
Als je dat gedaan hebt, en je compie weer geformatteerd hebt en Windows er weer op etc, dan kopieer je die dingen gewoon weer terug, waarbij je alle huidige bestanden die er dan in staat vervangt. Dan heb je al je emails weer terug (althans dat werkte bij ons wel )

Suc6!!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 09:41
@pie
@pie is offline
Citaat:
MrNobody schreef:
Ik ben van plan een computer te gaan formatten.

Nu is het de bedoeling dat alle mailtjes die daarop staan bewaard blijven. (Ze zijn allemaal van mijn mutti en die hecht er veel waarde aan).

Ik heb gezocht een heb al die bestandjes gevonden onder c:\windows\application data\identities\{blablabla-userinfo enzo}\Microsoft\Outlook Express\ --> en daar staan dan al die *.dbx files.

Nu is mijn vraag: hoe integreer ik die weer in een andere Outlook zonder dat ik al dat gedoe van mapje maken, renamen enz. hoef te doen?

save de folder Outlook Express naar iets wat je niet formatteert

na het formatteren zoek je die map weer op
in de map identities zie je waarschijnlijk nog geen outlook-map, dus moet je eerst outlook express opstarten (vul een loze naam en mailadres in, dan maakt ie de standaard dbx-files aan) en afsluiten

nu is die user-map WEL goed aangemaakt, en als je erin gaat kun je in microsoft/outlook express die gesavede databases terugzetten

ik hoop dat je et snapt, zo doe ik het in ieder geval altijd...
Reageren

Regels voor berichten