Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik til het zand omhoog? Ik weet nog niet of ik dat mooi vind. Zandkorrels zijn te klein om te tillen, maar aan de andere kant kunnen ze voor jou natuurlijk heel zwaar zijn.
Ik vind je gedicht niet slecht. Je beeldspraak is goed en je woordgebruik ook, maar toch kan ik niet zeggen dat dit gedicht me enorm aanspreekt. Misschien kun je proberen iets meer stijlfiguren te gaan gebruiken? Verder heb ik eigenlijk niets op dit gedicht aan te merken.
||
Citaat:
dat had ik nu ook precies. En over de zandkorrels, dat stel ik me voor als een soort van tapijt. het 'nooit meer stil' in het begin, en het 'windstil' aan het eind voelt voor mij een beetje flauw aan. Misschien is wel wat ik er tegen heb dat het te gepolijst is, dat het allemaal te keurig beschreven is.
||
![]() |
Citaat:
Wat ik echt 'leeg' vind, is de volgende vergelijking: "Je bent weg zoals de woorden die je sprak". En het feit dat de wind die alles wegblies, dan ook zelf nog eens verdwijnt, als jij het kleed van zand optilt. Mooie beelden :-) over ritme laat ik liever m'n collega's hier aan het woord ;-)
|
De eerste strofe vind ik helemaal niks, daarna wordt wel steeds beter.
Het vaandel ruist nooit meer is het stil. Een blaadje rolt voorbij -zoals in die westerns- Na regel 1 zou ik een komma zetten. Verder dacht ik dat er altijd een hele struik langs kwam rollen in die westerns, en niet alleen een blaadje, maar misschien kijk ik naar de verkeerde films ![]() je zweeft door thermiek is origineel ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alleen maar saaie mensen #1744 Verwijderd | 501 | 28-11-2012 23:25 | |
Drugs & Alcohol |
rondje blazen als je rookt girl333 | 73 | 09-07-2005 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Windstil Valentijn | 2 | 06-01-2004 11:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Analyse/Interpretatie: Voor de kade - Jan Emmens Orchid | 16 | 16-11-2003 18:25 | |
Games |
wanneer fifa2002 annegarn14 | 31 | 01-11-2001 21:52 |