Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 20:16
Kali
Kali is offline
Weet niet zeker of hij hier hoort, maar wat zouden jullie ervan vindne moest jullie vriend(in) met zijn/haar ex nog weggaan terwijl jullie samen zijn. Akkoord of niet akkoord mee? Vooral als het is om van 12-20u iets te gaan drinken en je zelf niet mee mag, en de ex nog steeds zot is van je lief, en je lief haar vegerlijkt met een schoolvriend(in) van hetzelfde geslacht als jezelf ?....

EDIT: wat zou je dan doen ? Hoe zou je reageren ?

Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 20:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 20:18
TefnachT
TefnachT is offline
euh.... NEE
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:22
Piccola
Piccola is offline
Daar ga ik dus niet mee akkoord. Ben te onzeker en jaloers. Maar goed, ik kan hem nix verbieden. Dus als ie het echt wilt, dan doet ie het waarschijnlijk toch wel...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:28
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Daar ga ik dus niet mee akkoord. Ben te onzeker en jaloers. Maar goed, ik kan hem nix verbieden. Dus als ie het echt wilt, dan doet ie het waarschijnlijk toch wel...
mee eens... waarom zou je met je ex uit willen?
Oud 19-06-2002, 20:33
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kzou het ook ni graag hebben, maar moest het uitgeraken tussen mij en mijn vriend, ik zou hem zeker blijven zien. Ik zie hem als een deel van mijn leven, mijn eerste liefde, langer als 2 jaar samen, mijn beste vriend.. Dit zou ik ni laten schieten hoor
Maar ik zou er wel met mijn huidige vriend over praten en hem verzekeren dat hij me kan vertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:03
Verwijderd
Hmmm nou dit probleem heb ik ook een keer gehad. Ik zal het eens uitleggen.

Toen ik net metmijn vriend had, was hij nog niet echt over zijn ex heen. Ik heb hem geholpen de situatie te accepteren (het was al heel lang uit trouwens). En dat was voor hem een reden om weer contact met haar te zoeken. Hij ging haar steeds vaker weer zien.
Hij ging dan met dr uit en bleef zelfs bij dr slapen. En alsof dat nog niet alles was: Hij sliep zelfs met dr in één bed.

Hmm int begin hadden we hier een soortvan ruzie over, omdat ik het totaaal geen fijn idee vond, wat ik toch behoorlijk logisch vind, maar dat is uiteindelijk opgelost

Hij ziet dr niet meer (zo vaak) en blijft niet meer bij dr slapen, of zij bij hem. En ik vind het heel fijn dat ie dat niet meer doet want ik ging echt kapot van onzekerheid elke keer dat ie dr weer zou gaan ontmoeten Mjah nee das niet fijn

En ik zou het niet goedvinden, ik heb het nooit goed gevonden, maar verbieden kun je niet. Bij mijn vriend heeft het een tijdje geduurd, maar uiteindelijk hield ie rekening met mij.
Want zeg nou zelf: Wat is er nou belangrijker? De gevoelens van je huidige vriendin, of een keer uitgaan met je ex? Nou die keuze lijkt me duidelijk

Ik zou tegen hem zeggen dat je het liever niet hebt, en ik zou het echt niet pikken als ie maar door blijft gaan. Je mag boos worden, je mag er iets van zeggen en als ie HELEMAAL niet ophoudt, dan is er wel duidelijk waar hij z'n prioriteiten legt..

Ik begrijp jouw situatie, en ja, het is moeilijk, maar je kunt er iets aan doen
En als je vriend genoeg van je houdt, houdt ie rekening met je, net als mijn vriend deed Hij houdt van mij en ik van hem.. En onze relatie is belangrijk Die van jullile ook!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:18
Verwijderd
ja, vind ik niet erg, ik vertrouw mijn vriend en ik weet zijn standpunt tot zijn ex en tegenover mij.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 08:16
miro
miro is offline
Ik zou t absoluut niet leuk vinden, maar ik zou t zeker niet verbieden. Als hun besloten hebben vrienden te blijven nadat t uit was, waarom dan niet als ie met mij gaat? Nee ik zou dr echt niet goed tegen kunnen, ik zou t niet leuk vinden maar ik zou het hem zeker niet verbieden.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 08:30
Verwijderd
Hmz.. toen ik net met mn vriend had, had hij veel contact nog met zn ex. Ze was zeg maar zn beste vriendin eigenlijk. Hij deed veel dingen voor d'r want hij gaf om d'r, maar als gewone vriendin.

Ik weet dat ik het moeilijk vond als hij met haar afsprak, maar dat ik ook niet wou dat ie haar ging opgeven puur om mij.. Vind zoiets niet te kunnen vragen, ze waren dan wel exen, maar hijs toch bij mij? Als hij haar liever wil zou ie niks met mij hebben.. Ik ben nog steeds van mening dat hij in het begin nog niet over haar heen was (zo had hij nog een foto van hen op zn bureau staan, het was al een half jaar uit) en dergelijke. Maar hij merkte dat het met mij zoiezo veel leuker was, hij veel meer zichzelf kon zijn. en vond het bijv. fijn dat ik haar kon accepteren, want zij was altijd heel jaloers geweest.

Tuurlijk was ik wel onzeker, en vond ik het eng, maar daar spraken we rustig over, en op die manier kon ik ermee omgaan.

De reden dat het contact nu echter niet meer is, is omdat zij mij niet accepteerde. Ze zij voortdurend lullige dingen over mij tegen hem (wat zie je nou weer in haar? wie is er nou knapper, zij of ik? etc.) en wou me af en toe niet eens recht in mn gezicht aankijken. Dit pikte hij niet, en hij is boos geworden. Toen hij vervolgens samen met mij naar een concert ging, i.p.v. samen met haar werd zij boos op hem. Sindsdien weigert ze met hem te praten en negeert ze hem volkomen.. ja, volwassen he?

Maar goed.. wat ik dus eigenlijk bedoel te zeggen. Hij is toch jouw vriend? niet de hare? als zij zo gek op hem is, en hij was dat meer op haar dan op jou, zou hij toch al lang weer wat met haar hebben? Het is toch begrijpelijk dat hij een vriendschap wil onderhouden?

en verder, praat er met hem over.. zodat je het kunt accepteren, want ik ben wel van mening dat je dit moet doen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:26
Janet
Janet is offline
nou,d8 het ffies niet!!!!hij blijft leuk bij mij op de bank,nix weg met haar,ik zou er tege in gaan,zekers omdat ik dan weet hoe het af gaat lopen (ervaring mee)en dat wil ik niet nog een x!!!
Oud 20-06-2002, 09:40
my baby
my baby is offline
ik zou hem zelf laten beslissen, maar hij merkt dan wel aan mij dat ik het absoluut k*t vind en dan doet ie het niet, dat weet ik 99.9% zeker......

ik zou echt helemaal gek worden "wat zouden ze nu doen?"
'zouden ze zoenen?" 'en als ze hem nou probeert te zoenen, wat doet ie dan?"

en ga zo maar door GRRRR

dus ik zou het niet goedvinden, waarom nog uit met je EX~!?~
ze niet voor niets z'n EX nu toch?

my baby
Oud 20-06-2002, 10:15
Verwijderd
Citaat:
my baby schreef:
ik zou hem zelf laten beslissen, maar hij merkt dan wel aan mij dat ik het absoluut k*t vind en dan doet ie het niet, dat weet ik 99.9% zeker......

en ga zo maar door GRRRR

my baby
maar het is ook wel eens zo dat exen dan een vriendschap krijgen, of weer krijgen.. Ik vind niet dat je het recht hebt hier tegenin te gaan. Hij is toch jouw vriend, niet meer de hare.. dat zegt toch genoeg?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Dat hoeft toch niet noodzakelijk zo verkeerd te zijn?
Ik ga ook soms nog uit met m'n ex, ook toen die nog steeds verliefd op mij was en ik allang iemand anders had. Het is nog steeds 'een' vriend, dus waarom zou het niét kunnen; die ex wist waar hij stond en dat ik echt nie van plan was om opnieuw met hem te beginnen. Mijn huidige vriend heeft er ook geen probleem mee, die ziet z'n exen ook nog vaak...'t Is alleen een beetje stom dat je niet mee mag, maar ja soms wil je onder vrienden ook es alleen zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:58
Esmée
Esmée is offline
Ik zou het stiekem niet uit kunnen staan en die ex wel kunnen schieten, maar ik zou het hem niet verbieden of zo. Ik zou een beetje met een grapje iets zeggen waaruit hij dan zou kunnen opmaken dat ik er vanuit ga dat ik hem gewoon kan vertrouwen... En ik zou me ook heel goed bedenken dat het andersom ook niets had hoeven betekenen -> als ik weg zou gaan met mijn ex, dat gebeurt namelijk heel af en toe ook nog wel eens, gewoon omdat we nog bevriend zijn. En dat zegt verder helemaal niets over wat ik voor mijn vriendje voel Dus dat zou ik mezelf inprenten en vervolgens mijn vriendje gewoon vertrouwen, maar dus wel stiekem een beetje in de spanning zitten
Oud 21-06-2002, 16:58
endymion
endymion is offline
mijn ex wil me ook nog wel eens zien.
dit vind mn vrindin niet leuk......
en daarom doe ik het ook niet, want met een ex die nog steeds gek op je is kan het altijd(4al naar wat drinken)mis lopen...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:01
highlight
highlight is offline
Citaat:
my baby schreef:

en ga zo maar door GRRRR

my baby
Mee eens, ik zou dat ook denken..
Oud 22-06-2002, 16:09
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zou ik absoluut niet tegen kunnen
Met citaat reageren