Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.ucpa.com
Bij UCPA zit alles inbegrepen behalve vervoer. Het is goedkoop omdat ze geen winst maken. Ik zit er ook over te denken om alleen op wintersport te gaan met UCPA.
Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 12:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
YMCA organiseert kampen tot 25 jaar. Ik ben ook 2 jaar geweest en het bevalt erg goed. Er wordt een programma in elkaar gezet, maar je hebt ook nog genoeg vrije tijd om met andere lui van de 'kampen' te doen wat je wilt. Je kunt in Nederland blijven, maar ook naar andere landen gaan.
||
Citaat:
Juist als je verlegen bent, is een groepsreis goed. Je doet gewoon dingen samen, je wordt een groep en iedereen heeft zijn plekje ![]()
||
Citaat:
Toen ik naar Egypte wilde en er aanvankelijk niemand mee wilde, ben ik specifiek gaan zoeken naar reisorganisaties waar je ook als alleengaande mee kon op een groepsreis. Ik heb alles met elkaar vergeleken en heb uiteindelijk voor Djoser gekozen, omdat die er specifiek melding van maken dat de groepsreizen ook voor alleengaanden zeer geschikt zijn. Uiteindelijk ben ik niet alleen gegaan, maar in onze groep waren 3 alleengaanden en het contact met de mensen die samen gingen, was gauw gelegd. We zijn bijna de hele vakantie met de hele groep opgetrokken, wat overigens niet hoeft he, maar je hoeft dus niet bang te zijn dat je geen contact maakt met de overige groepsleden. Waar wil je overigens naar toe *nieuwsgierig* |
![]() |
||
Bedankt voor de reacties
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Is misschien www.ymca.nl iets voor je?
Je gaat dan met een groep op vakantie in de leeftijd van 17 - 25. Dit kunnen sportieve, relaxte, strand, watersport of cultuur reizen zijn in zowel europa als er buiten. Ik ga zelf dit jaar voor het eerst met deze organisatie mee. Naar Portugal. De leeftijd is precies goed en de reis lijkt mij geweldig. Ik heb al wel ervaring met' alleen op vakantie gaan maar wel met een groep'. Dat was met Vinea, net zoiets alleen loopt de leeftijd tot 18 jaar. Het beviel mij heel goed! |
![]() |
||
Citaat:
edit: laat je nog even weten wat je gaat doen, als je iets gaat doen?
|
Haloo,
Vorig jaar ben ik ook alleen op vakantie gegaan in de zomer... Het was een TOP vakantie!!! Ben naar Salamanca in Spanje geweest waar ik 3 weken in een studentenflatje heb gezeten. Doordeweeks ging ik per dag 4 uurtjes naar school om SPaans te leren. Na school heerlijk van het warme weer genoten en veel dingen ondernomen met de mensen die ik daar heb leren kennen. Je komt in contact met allerlei jongeren die daar ook heen gaan om Spaans te leren en vakantie te vieren. De jongeren komen uit allerlei verschillende landen --> erg leuk om met al die verschillende culturen in contact te komen! 's avonds kun je er geweldig uit je dak gaan in het uitgaansleven!! Lekker sangria drinken.... ![]() Het was een hele ervaring en ik zou het zo nog een keer doen..... Ben met een reisorganistatie erheen gegaan namelijk; donquijote Je kunt ff kijken op hun site als het je wat lijkt: www.donquijote.nl Veel succes met het uitzoeken van een leuke vakantie! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben in Februari ook alleen op vakantie geweest met Nautilus (www.nautilus.nl)...
T was een wintersport vakantie en t was echt supers geef...k kan t echt iedereen aanrade... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik wil binnekort ook weer is alleen op vakantie.
En denk er over om met http://www.trekamerica.com/ te gaan, ziet er goed uit en lijkt me erg leuk. iemand toevallig ervaring ermee?? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Eerst met mn vriend en daarna met mn vriendinnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Anyway, on topic: alleen gaan is opzich best leuk, als je een beetje wil wennen aan het alleen gaan, zoek het dan eerst een beetje op rondom Nederland, bijvoorbeeld een korte reis door Duitsland -> Luxemburg -> Frankrijk -> Engeland en weer terug naar Nederland... je bent dicht bij Nederland (mocht er bijvoorbeeld iets gebeuren) en je bent wat "vertrouwder" en dat geeft je heel wat moed, ervaring e.d. mee voor de "grotere" reis verder weg... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Mag ik alleen op vakantie? 16 jaar oud Hagenees! | 8 | 24-09-2016 18:33 | |
Vrije tijd |
alleen op vakantie of.. krystieh | 0 | 12-06-2012 12:23 | |
Vrije tijd |
12 jaar en alleen op vakantie JoelPXP | 12 | 19-09-2011 18:27 | |
De Kantine |
alleen op vakantie Stitch | 20 | 04-06-2003 08:08 | |
Liefde & Relatie |
Vakantie.... starslayer | 7 | 21-07-2002 10:54 | |
De Kantine |
Wanneer ging je voor het eerst alleen op reis? Rabbi Daniel | 12 | 27-04-2002 02:30 |