Advertentie | |
|
![]() |
|
antwoord op 1: laat dat programmeren maar buitenwege en ga lekker naar http://www.divx.com (of was het nou http://www.div-x.com ?) en download daar de divx-codec. Want divx-gecomprimeerde avi's speelt mediaspeler af als geluid zonder de codec.
2 weet ik niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het probleem is, bij sommige films doet ie het wel, bij andere niet. Maar hoe dan ook, die het dan NIET in de doorsnee Mediaplayer doen, die doen het dan weer wél in VB.... ![]()
|
![]() |
op mijn site kan je een codec bundel downloaden die heb ik samengestelt specail om dit te laten werken..
www.edjuh.nl en klik op downloads daar kan je hem vinden..
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Control Panel, heb je daar wat Accessibility Options veranderd, of staat er iets wat er niet zou moeten staan? Het zou ook kunnen liggen aan een virusinfectie. Heb je pasgeleden nog instellingen gewijzigd in je Internet Explorer? Restricties versoepeld? Patches/security updates *niet* geinstalleerd? Ik gok dat het laatste het geval is. In dat geval zou ik een FORMAT aanraden, XP opnieuw installeren, alsmede een firewall en een virusscanner. Gebruik liever geen Outlook Express voor mail, maar Eudora of Pegasus. Dan loop je ook een stuk minder risico op VBS-ellende en (bekende) OE exploits. Succes! [Dit bericht is aangepast door Dobermann (28-02-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat testen (ik kan me voorstellen dat je geen idee hebt hoe je een Control test, of een Alt) doe je als volgt:
ALT -- Ga naar Word, en druk de ALT-toets in. Ingedrukt houden, vervolgens tik je op het nummerieke toetsenbordje 1-5-5, en je laat de ALT-toets los. Als het goed is verschijnt er 'ø'. Zo ja, dan werkt je ALT prima. (Zorg wel dat NUMLOCK aanstaat!). CONTROL -- Ga naar de MS-DOS prompt. Vervolgens druk je op CONTROL (ingedrukt houden) en dan druk je op C. En loslaten. Als het goed is krijg je iets als C:\WINDOWS>^C C:\WINDOWS> Als je dat ziet, werkt je CONTROL ook. DELETE -- Ga weer naar Word, tik een zinnetje onzin in, ga naar het begin van de getypte regel (druk op HOME) en druk DELETE in. Als je tekst ziet verdwijnen, werkt de DELETE ook prima. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ben ik mee bezig ja helaas doe ik dat soms onbewust vrij veel. nou is deze site heel lastig te wijzigewn dus ben nu met een ander bezig dus tja dat komt binnenkort..
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, geen Outlook Express gebruiken scheelt een slok op een borrel. Mijn advies is dat je lekker Pegasus moet gebruiken. Het is even slikken, maar daarna wil je niet anders ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Polymeer (additie) Starbucks- | 6 | 19-03-2013 08:13 | |
[SK] Scheikunde vraag wiskunde37 | 9 | 12-01-2011 13:47 | |
[WI] Lineaire formules vergelijken LADY-H | 11 | 20-10-2008 18:12 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Werk, Geld & Recht |
2 maanden gewerkt,geintimideerd,werd teveel-->weggelopen =ontslagen... devilcat | 71 | 29-03-2005 08:56 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 20: Out Of Time + VERWACHT: SHREK 2. AJMouse | 17 | 28-06-2004 16:01 |