Advertentie | |
|
![]() |
|
ja kan daar bij elke universiteit boekjes van aanvragen, de vragen van de vorige jaren staan normaal gezien op internet.
ik gaat ff kijke: ** http://www.med.kuleuven.ac.be/educat...lating_nl.html ** http://www.ond.vlaanderen.be/arts-tandarts/ kijk maar ff dan weet je wel genoeg denkik. je kan misschien een extra cursus volgen?
|
Hartelijk bedankt,
ik ben alleszins al van plan om de leerstof chemie, bio, wiskunde en fysica op mezelf uit te breiden naar het pakket van de Latijn-Wetenschappen... Dan zou het normaal moeten te doen zijn, maar het stomme van zo'n examen is, dat dat op ca. 4 juli valt, dan heb je bijna geen tijd om voor te bereiden...
|
hmajh, in mijn klas was da vorig jaar ook, de mensen die eraan meededen konden na de examens meteen weer beginnen leren, maar kom ff doorbijten dat lukt je wel. het is misschien best om voor chemie net iets meer te doen dan middelbaar, ka je es aan je leraar vraen ofzo, want wa ge int midelbaar ziet is best weinig.
ge ziet maar he, gewoon drie vragen van vorige jaren bekijken. ![]() ![]()
|
Bedankt,
ik heb nu nog een jaar, en de chemie-leraar gaat me alleszins al helpen, en mijn leraar fysica ook! Biologie is te doen, maar die wiskunde é... Nu ja, 't schijnt dat ze de richting geneeskunde weer hervormd zal worden, men zou eerst 2 jaar moeten volgen, als inleinding, en dan pas het ingangsexamen... Dat komt dan op 9 jaar... weten jullie daar meer van?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wiskunde vind'k niet zo moeilijk bij dat toelatingsexamen, 'k kom wel uit richting met 8 uur wiskunde per week...
Veel moeilijker vind ik chemie, omdat daar soms termen gebruikt worden die ik niet echt ken...soms wel af te leiden wat men nu precies bedoelt... Biologie en fysica zijn ook wel te doen.... Je kan het examen ook in augustus doen he, de eerste ronde is in juli (dit jaar 4 juli) en de tweede in augustus (dit jaar 27 augustus). Ik wou meedoen aan de eerste ronde maar ik was vdmm te laat om me in te schrijven. Dus: ik heb nog slechts 1 kans om erdoor te zijn...tenzij ik een jaartje zou wachten natuurlijk maar geneeskunde is zo al een lange studie dus dat zie ik niet zitten. Dus als ik slaag, doe ik geneeskunde, slaag ik niet....tja, iets anders ![]() Ik ga wel proberen om het degelijk voor te bereiden, in hoeverre ik dat kan, leren tijdens de vakantie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|