Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2006, 07:48
DomoBig
DomoBig is offline
Sinds begin oktober heb ik een gigantisch lief vriendje mogen ontmoeten, het probleem is aleen dat ik naar America ga vertrekken voor een jaar. Dit gaat over ongeveer 7 weken gebeuren. De planning is om daar als au pair aan de slag te gaan.

Nu heeft hij me alleen ECHT duidelijk gemaakt dat hij me niet kwijt wil, en ik hem al helemaal niet. Maar als ik voor een jaar naar de States vertrek, zijn we bang dat we uit elkaar groeien. Ik wil al 2 jaar naar de states, maar nu zit ik dan toch te denken om naar een land in europa te gaan, en dan voor een halfjaar.

Ik wil Hem, maar mijn droom is altijd geweest om naar America te gaan voor een jaar. En nu ik daar zo dichtbij ben,.. kom ik hem tegen. America is maar een werelddeel, en HIJ? hij is misschien wel de ware.. heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand...

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2006, 08:02
M'ne
M'ne is offline
Ik denk dat je heel veel spijt gaat krijgen als je niet naar Amerika gaat en als hij de ware voor je is (of gewoon al enorm belangrijk) dan groeien jullie niet zo snel uit elkaar.
Oud 13-03-2006, 08:05
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Als ik jou was zou ik naar de VS gaan.. Het is je droom altijd al geweest en nu kan je die droom waarmaken. Je kan toch met je vriendje in contact blijven en ik ken een paar mensen die studeren in andere werelddelen en die ook heel goed bij elkaar blijven. Want als je vooraf al bang bent dat het niet gaat lukken dan is er mss toch al iets mis in je relatie
Oud 13-03-2006, 08:36
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 13-03-2006 @ 09:05 :
Want als je vooraf al bang bent dat het niet gaat lukken dan is er mss toch al iets mis in je relatie
Daar ben ik het niet mee eens. Amerika is gewoon heel erg ver en een jaar is heel erg lang. Dan hoeft er niets mis te zijn met je relatie om het uiteindelijk 'fout' te laten aflopen.
Ik denk dat je wel moet gaan, zo lang kennen jullie elkaar nog niet. Later kan het helemaal niet meer. Bovendien, een jaar in Amerika, een half jaar in Europa, dat kan allebei fout gaan, dus daar zou ik de oplossing niet zoeken.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten, als ik zelf in de situatie zou komen te zitten dan was het een heel ander verhaal. Sterkte iig.
Oud 13-03-2006, 08:39
Verwijderd
america ligt in noord-limburg
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 08:42
Verwijderd
Een jongen die ik ken is twee weken nadat ie met zijn vriendin iets kreeg een half jaar naar Australië geweest. Zij is tussendoor drie weken overgekomen en ze hebben daar samen drie weken vakantie gehouden. Zij waren ook heel bang dat het niet goed zou gaan ed, maar wilde het al heel lang en had de reis al helemaal gepland ed, daarom is hij toch gegaan. Toen hij terug kwam ging het nog steeds goed tussen hen. Nu wonen ze al een tijdje samen.

Natuurlijk is een half jaar korter dan een jaar, maar het lijkt me niet onmogelijk. Als jij zelf graag naar Amerika wilt, dan moet je dat vooral doen. Als jullie allebei bereid zijn om je er voor in te zetten om dat jaar te 'overleven', dan komt dat best goed.

En America ligt idd in Noord-Limburg.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 08:47
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 13-03-2006 @ 09:39 :
america ligt in noord-limburg
maar het OV er naartoe is hel!
Oud 13-03-2006, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 13-03-2006 @ 09:47 :
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 09:14
Iduna
Iduna is offline
Gewoon gaan. Ik ga mijn dromen niet opgeven voor iemand. Je weet van te voren toch nooit of je het daar nu echt naar je zin hebt of niet, je kunt altijd nog terugkomen.

Als hij 'de ware' is, dan komt het wel goed met jullie. Je hebt nog maar sinds okt. met hem, dan ben je gewoon nog heel erg verliefd (je hebt een overdosis fijne stofjes in je hersenen).

Ik snap wel dat hij dit niet leuk zal vinden, maar hij gunt het jou toch wel?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 09:26
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Escapism schreef op 13-03-2006 @ 09:47 :
maar Rowwen heze is het waard
Oud 13-03-2006, 09:42
Verwijderd
Ik zou niet naar de VS gaan (en ook niet naar America), want Amerikanen zijn over het geheel genomen vrij irritant.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 10:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
DomoBig schreef op 13-03-2006 @ 08:48 :
Wat zouden jullie doen?
Je hebt altijd al naar Amerika gewild, dus ik zou gewoon gaan! In de toekomst wordt het namelijk alleen maar moeilijker (je wordt ouder, bent bezig met andere dingen, wil echt een toekomst opbouwen etc).

Wat je wel kunt doen is maar een half jaar naar Amerika gaan ipv een jaar, als je dat fijner vindt (en als het mogelijk is). Bovendien kun je je vriend dan vragen om halverwege een week langs te komen
Oud 13-03-2006, 10:25
DomoBig
DomoBig is offline
Dat is dus het probleem, een half jaar naar amerika gaan is geen optie..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 10:51
Estar
Estar is offline
Ik zou gaan.

Je wilde dit al voor hem doen, en als het alsnog uitgaat zul je spijt krijgen.

En als jullie elkaar leuk genoeg vinden, komt het alsnog goed, of jullie zien elkaar om de zoveel maanden, of hij volgt jou als hij dat wil en de mogelijkheid ervoor heeft of kan maken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 10:59
Escapism
Escapism is offline
de gulden middenweg is niet naar amerika gaan, maar gewoon met ze 2en inschrijven voor temptation island
ben je er toch ff uit
Oud 13-03-2006, 11:50
Evian
Evian is offline
Citaat:
Escapism schreef op 13-03-2006 @ 11:59 :
de gulden middenweg is niet naar amerika gaan, maar gewoon met ze 2en inschrijven voor temptation island
ben je er toch ff uit
Lijkt me een strak alternatief..
Oud 13-03-2006, 13:31
Escapism
Escapism is offline
Serieus
Oud 13-03-2006, 13:47
Verwijderd
haha idd. En wie weet sla je nog een leuke vrijgezel aan de haak
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 19:43
Zeenimf
Zeenimf is offline
ik zou gewoon gaan, probeer hem anders een paar keer naar amerika te laten komen. maar ik denk dat als je echt in de ware gelooft, je hem vast nog wel tegen komt, als het niet heeft gewerkt in de tussentijd.
Oud 13-03-2006, 20:43
Megadeth
Megadeth is offline
Ik zou het zelf enorm KLOTE vinden als mijn vriendin een jaar naar Amerika gaat.. we zien elkaar elke week in het weekend en altijd in de vakanties, maar als het haar droom zou zijn en ze zou het super graag willen wie ben ik om haar tegen te houden? Zou gewoon 2x erheen gaan en altijd contact houden via MSN etc.

Je weet zelf wel of je relatie er tegen bestand is of niet..
Oud 14-03-2006, 11:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou gaan.
Oud 14-03-2006, 16:12
Nyawa
Ga gewoon. Als het echt goed zit tussen jullie overleeft jullie relatie het wel.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 09:56
TrueBeauty
TrueBeauty is offline
Ik zou gewoon heen gaan.. Een vriendin van mij zit er nu ook.. Die had t ook eerst aan de kant gezet toen ze met dr vriend had, maar ze is nu blij dat ze dr zit.. Ze had dit nie willen missen..

je moet de keus voor jezelf maken.. Ik zou zeggen; als t een droom van je is, zorg dat ie uitkomt..
Ik heb ook dromen in mn hoofd en wil ook dat ik die in mijn leven uit ga laten komen en mn vriend weet dat..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten