Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was ook op zoek naar informatie over hbo nederland en ik zal uit verschillende mailtjes even wat quoten, waardoor ik ben afgehaakt. De opleidingen van HBO Nederland zijn van rijkswege erkend. Dit houdt onder andere in dat je recht hebt op studiefinanciering en ov-jaarkaart. De opleidingen zijn echter nog niet NVAO-geaccrediteerd (het nieuwe beoordelingsstelsel van de overheid). Hiervoor heeft HBO Nederland nog drie jaar de tijd. Het huidige diploma is ook een erkend Bachelordiploma. Het accreditatiestelsel is een nieuw systeem dat de kwaliteit van het onderwijs waarborgt. Dit wordt geleidelijk ingevoerd. De helft van de opleidingen in Nederland is al aan de beurt geweest, de andere helft nog niet. Dit verandert niets aan de waarde van het diploma. Is een hbo diploma van HBO Nederland gelijkwaardig aan elk ander HBO Diploma van een gewone hogeschool? En wordt het ook gelijkwaardig behandeld? > in dat geval een kort antwoord ja Het eerste stuk bevalt me niet ik wil wel gewoon een erkend diploma en het tweede stuk klinkt dan wel weer aantrekkelijk maar toen kreeg ik dit nog en heb ik toch definitief hbo nederland geschrapt, (naast veel reacties dat het gewoon een zooitje is op die school) De particuliere aanbieder van deze opleiding is niet erkend volgens wet 6.9, dit kan nog volgen. Vraag dit na bij de aanbieder
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
overigens : je zegt dat je op je 21 goedkoper bent dan op je 23e, maar dat gaat over het minimumloon. Bij een serieuze baan krijg je meer betaald als je er langer werkt / een hogere functie hebt, maar daarbij maakt je leeftijd echt geen ruk uit hoor. het is echt niet dat een werkgever voor een fulltime-baan op een kantoor (of wat voor functie als manager oid je ook wilt dan) de sollicitanten die jonger zijn eerder aanneemt dan de ouderen, en al helemaal niet vanwege kosten oid. maar even eerlijk : kun je met MER wel werk krijgen ?
||
![]() |
Citaat:
Het draait maar om één ding bij HBO Nederland en dat is: GELD!!! Schrijf je niet in, je zult er spijt van krijgen. Het niveau is bedroevend en is meer op MBO niveau dan HBO. Ik raad jou de HAN aan, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Zeer hoge onderwijsniveau en staat hoog aangeschreven. Veel succes! Laatst gewijzigd op 02-01-2007 om 23:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |