Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
en toch is dit illegaal
![]() probeer eens of dit werkt (weet het nit hoor..) maar een image (kopie) van ***winxp (of hoe die bij jou heet) en zet die terug als de tijd daar rijp voor is makkelijker is natuurlijk crack/goede versie/orginele versie ik heb ook een kopie, maar ben nog nooit om activatie gevraagd (wat me eigenlijk wel verbaast..)
||
Citaat:
Manuzhai
|
kheb btw nu wel een een partitie gemaakt
1 voor XP en de de andere voor de rest maar echt nuttig is niet (meer) bedenk ik me net aangezien ik alles al eens op cd heb gezet en als ik strax xp reinstall dan moet ik toch ieder prog opnieuw installen om het in de registery te zetten toch? en een cd kopieren naar mn HD duurt toch niet zo lang zucht, als ik xp weer moet reinstallen dan haal ik die pertitie wel weer weg want het is alleen maar irritant met dingen installen (staat standaard op C:\program files\ ed moet ik nu de hele tijd F:\program files van maken best irri als je gewend bent lekker door te klikken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vervolgens installeer je ICQ. In plaats van dat je 'm op /Program Files/Mirabilis/ICQ laat installeren, laat je 'm nou gewoon op D:/Permanent/ICQ installeren. Zo doe je dat met élk programma waarvan je anders reservekopieën zou gaan maken. Email ligt wat anders, maar meestal gebruik ik Pegasus (dat werkt ook onafhankelijk). Als je helemaal klaar bent, en álles draait zoals 't moet draaien maak je een image van C. -- Wanneer je 'm terugzet, hoef je geen ruk te doen. ICQ (bijvoorbeeld) wéét domweg niet beter. Snap je? -- Die /Drivers/-folder is ontzettend makkelijk, omdat je zo kunt zien welke driver(versies) er geinstalleerd zijn en of je dus moet updaten of niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Overstap naar Vista? Meadow | 10 | 23-04-2007 11:59 | |
Software & Hardware |
Back-up Ske* | 12 | 16-10-2006 10:02 | |