Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2006, 21:05
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
hey,
Ik heb het uitgemaakt met mn vriend een paar dagen geleden (na relatie van bijna twee jaar). Ik had niet meer tijd genoeg voor hem, vond dat ik hem toch zo niet gelukkig ging kunnen maken enzo.
En zijn veel dingen die er op wijzen dat dit de beste beslissing was, maar toch voelt het nu niet zo, ik mis alle kleine dingetjes met hem.
Hij wilt me niet meer zien, en ik heb het gevoel hier aan kapot te gaan, ik wil met hem kunnen praten, maar durf niet iets van me te laten horen...
Is het normaal dat je je zo voelt? dat je er zo kapot van bent? of is dit teken dat we toch bij elkaar horen ofzo?(als hij nog wilt natuurlijk:/)
En laat ik iets van me horen of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2006, 21:19
kenni
kenni is offline
Is normaal dat je je zo voelt. Je mist hem (ondanks dat je weet dat het beter zo is..) Tis even wennen nu zonder hem. Maar ook dat is binnen een tijdje weer gewend en kan je weer lekker genieten van het vrijgezelle leven!

Ik zou geen contact met hem zoeken, zo maak je het jezelf wat makkelijker ook al klinkt dat misschien gek.
Oud 12-04-2006, 21:20
Iduna
Iduna is offline
Je moet dingen tijd geven. Een relatie van twee jaar is niet niks. Je past je nl. aan de ander aan. En nu sta je er als het ware alleen voor (en hij dus ook).

Ik weet niet hoe plotseling je het uit hebt gemaakt. Ook al wil je er snel bovenop komen, tegen jezelf zeggen dat je niet moet huilen e.d. helpt totaal niet. Neem tijd om te huilen, maar doe ook leuke dingen met vrienden. Als je meteen begint met de attitude dat je beter af bent zonder hem enz., dan kom je jezelf nog wel een keer tegen en ga je weer kapot. Daarom moet je er de tijd voor nemen.

Geef hem ook de tijd. Misschien kun je hem even een smsje sturen over hoe jij je voelt. Dan weet hij dat hij niet de enige is. Maar je moet zelf bedenken of het nu 'gepast' is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 21:48
ecrivaine
ecrivaine is offline
Zoals hierboven +
Neem wel contact met hem op. De eerste dagen natuurlijk nog niet, maar straks zeker wel. Niets is zo erg voor hem, als dat jij praktisch niets meer van je laat horen, echt waar. Bel hem binnenkort eens op. Als hij (nog) geen contact wil, dan zegt hij het wel. Dan heb jij het in elk geval geprobeerd. Dan kan je het later nog eens proberen misschien. Hij zal alleen de klus moeten klaren, maar zo voelt hij in elk geval dat je hem niet vergeet en dat je er voor hem bent.
Oud 13-04-2006, 00:13
Verwijderd
Het niet genoeg tijd of hem niet gelukkig kunnen maken volgens eigen zeggen, is géén goede reden om het uit te maken, hij is degene die bepaalt of het genoeg tijd is of dat je hem gelukkig genoeg maakt. Vraag eerst eens aan jezelf of je hem nog steeds leuk vindt/van hem houdt.

En ik zou ook net zoals je ex-vriend in ieder geval voor een hele tijd niks van mn vriendin willen horen, dat geeft alleen valse hoop met als gevolg dat ik het niet goed verwerk. Cold turkey is voor een relatie wél de beste manier om af te kicken zeg maar. En lees nogmaals de eerste alinea van mijn post.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten